Follow Viruspadu

Saturday, February 27, 2010

peace :)

lama betul tak makan kfc,

kategori lama jugak la kot, maksud saya adalah lama tak : "balik dari keje, lalu suami bertanya nak makan apa hari ni, saya pun menjawab KFCCCCCCCCCCCC, dan suami memandu terus ke JUSCO" yeeeeee itu la yang dah lama tak buat, sebab kalau makan kfc kategori tapau tu mungkin takleh nak cakap itu kategori lama :p


lama tak lepak-lepak di restoran KFC, sambil mengotorkan lantai hahahahaha, siyes kotor giler dikejekan dek nisa ngan anoi

wajah riang nisa membuktikan lama betul dia tak makan kfc hahahaha

ps: motip asik cakap tak makan kfc????

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

anoi baek punya belah rambot....

saya_ifa said... [Reply to Comments]

alolo..comeynye annur :)

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

nisa ni sungguh la comelnyee:P

RiEz said... [Reply to Comments]

saya lapar KFC tapikan adalah gigi tak ok lupekan hasrat itu...

Leen said... [Reply to Comments]

nisa sangat comel.. suka giler tengok dia~~

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

riang ria mkn kfc...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

amboi gumbiranya wajah nisa bila mama n papa bawak g makan KFCCCCCCCCCC hihi







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^