Follow Viruspadu

Tuesday, February 09, 2010

Tuduh-tuduh

tokei: sape itu, you ke?
jemah: eh tak la, bukan ai
tokei: eh sama la, i ingatkan you
jemah: eh ini pelakon korea, bukan I la. I yang sebelah ni la, yang pakai tudung




**smile**

tak suka la tuduh-tuduh kak jemah macam muka Jan Di... tak suka tauu :p

ok tu je nak bagi tahu keh keh keh sambil kempas kempis lubang hidung

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

hahahah..kak jemah suka la tu..dua2cute!

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

bla la k.jemah...padahal suke buat2 x suke....

linda said... [Reply to Comments]

heheh, lawak la tokei... lama tak sembang ngn dia :)

kita sker jugak citer tu, eh bukan suker, wajib tengok... bestttt

Adnazthie said... [Reply to Comments]

Salam VP,
Alahai..apa-2 aje, janji hepi..

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

heheh, lawak la

RiEz said... [Reply to Comments]

hikhikhik ok lah tu =)

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

adoyai kak jemah...slu la akk wat lawak...hakhakhak!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^