Follow Viruspadu

Monday, March 08, 2010

kalau benda ni laju jer :p

Sekiranya anda sudah ataupun mahu berumahtangga, dan ingin mengetahui sama ada anda serasi atau tidak, dan boleh bermuafakat atau tidak dengan suami anda, bolehlah anda mencuba cara dan juga petua ini :

Eja nama anda dan namanya (teman lelaki) dalam huruf JAWI. Hitung nama anda mengikut hitungan ABJAD, kemudian hitung nama lelaki itu dengan kaedah yang serupa. Jumlahkan keduanya. Kemudian tambah 7 . Sesudah itu, tolak 9 sehinggalah bakinya menjadi 9 atau kurang. Kemudian rujuk kepada jadual di bawah ini:-

Bakinya Interpretasi

1 Tidak baik, dipandang rendah
2 Baik
3 Mulanya rendah, akhirnya buruk. Setelah sempit, senang
4 Baik lagi kuat
5 Rumah kemakmuran, telaga di bawah gunung
6 Mula baik, akhirnya dukacita
7 Rumahtangga bahagia, hamparan terbentang,sekaya-kayanya
8 Rumah terbalik
9 Berpindah, berbantah, berpecah.

Petikan daripada buku
MENGENAL LELAKI.
Karya Ibnu Yusof. ~ kopipes dari blog green apple

hahahaha biasalah benda-benda macam ni memang semangat giler kah kah kah

lepas baca jer terus kira wei, dengan harapan dapat yang best-best
kakjemah = 4
lalok=5
jumlah = 9

9 + 7 - 9 = 7

pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

bangga tak bangga uolssssssss

ni yang kembang-kambang lubang hidung aku ni hahahaha
7 Rumahtangga bahagia, hamparan terbentang,sekaya-kayanya

lalalalalala

i love you darling :) ceh tetiba

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

ai lap u 2 laling... kito kayo! kito kayo! huhuhuhuhu

ArELeEz said... [Reply to Comments]

leez dpt '2'=baik. owhh.. yeah..! ;P

*ayu the sun* said... [Reply to Comments]

lepas ni kalau sesapa nak kenal terus tanya ejaan jawi la.. jimat masa.
hehehe..

VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

Beruang Madu said... [Reply to Comments]

boleh lah.... hehehehe

Pnut said... [Reply to Comments]

jemahhhhh dah kayo tu kan..mh shopping barangan henglish style kat blog akak meh... jommmm

leh main kutu lagi..sile..sile...

J@J@ / Bini The Rock said... [Reply to Comments]

haiyooooooooooo...

nomor satuuu lorrr....

aiyakk!
xP

no need to reveal said... [Reply to Comments]

kita dapat no 5 ok la tu kan..huhuhu

5 Rumah kemakmuran, telaga di bawah gunung

lina said... [Reply to Comments]

salam kenal mak mah...tengok gambar2 dlm ni macam pernah tengok ...ghupenyer satu batch uum. ops, nak tanya titik2 campur tak??ker huruf jer?hehhe sebab opah belah suami suke kire2 kalau nak dapat menantu baru..hehheh

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

adUII...CAMne naK KIROOO??
XFAham LAR PLAKSSSS...

AWAT LEMBAp benONyer aKU Nih..
camANE EK??

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

den punyO PATBLAS...
camnO kighO ni ehh????? =p


Ohhh..tau..tau..
kalO last2 satu tambah Ompek, jadi limO..

5= adO tlagO kek bawah gunung..
kek Nilai ni takdO gunung ehhhh =p



hahaha..tetibe nak bacO dialek NS ngan Jemah..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^