Follow Viruspadu

Monday, March 22, 2010

siap kena paksa

adeh. korang tak tahu. saya siap merajuk hentak-hentak kaki paksa en.laloque beli seluar baru ok hahahaha.

ha pastu saya nak bayar kan pulak tu. ituuuuuuu pun susah jugak tu. adoilaaaa.
takpe papa. mama belanje. mama ada duit kutu eceh.

kan ke elok, kalau saya yang kena paksa macam ni. tolong la paksa hari-hari ok hahahaha. i rela jer :p

dia punya seluar stok tempah2 jer. bluwekkk! ngada :p hahaha

"suda lama tak nampak you datang sini ada 3 tahun ka?"

ha ko tengok, tokei tu pun perasan hahahaha

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

Adnazthie said... [Reply to Comments]

Salam VP,
Suami akak pun macam tu, rasa dah hampir 3 atau 4 tahun dia tak buat baju melayu untuk raya. Dia kata yang lama leh pakai lagi..tahun ni nampak member dah berkenan kaler coklat nak ke oren, hai nampaknya bertukar akhirnya kaler baju akak..he he he

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

x tahan..duit kutu tu...ai pon dpt duit kutu dis month..tgn gatai..

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

waaa suar main tempah tuuu hehehe

3tahun mmg lama kakkkkk

sy kawen pun belum 3tahunn

rynas said... [Reply to Comments]

wahh bestnyer siap main hentak2 kaki lagi ni bleh tiru ni wakkakak. cam budak2 lah Jemah ni sweet jer...

Capo Grande said... [Reply to Comments]

ko xnak paksa diri ko belanja aku lak ke??? huhu...

LYaFRINA said... [Reply to Comments]

salam K.VP....
akhirnya saya mjelmakan diri....
(sbnarnya dulu2 penah jelmakan diri dlm blog y dulu n En.Laloque..mgkin x dsedari)

**Seluar tempah tu ...ok ape...
hehhehhee...

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

aiiii..sumer daapt duit kutu nih..

weiyda xmain r...

camane nak main kat ganu ni xder org main kutu..

bela kutu atas kepalo...adooo..

hakhak...

amboi kak VP...belanja seluar ek??

kiter2?? mcd??

hehehe...

Fiza's said... [Reply to Comments]

vp, nak tanya 1 soklan nie.. camna nak wat bila dashboard yg kat atas sebelah kanan 2 hilang.. sy baru tukar template baru.. tup2 jadi caca marba.. nak wat n3 baru pun x tau nak wat cam na.. pleaseeeee help me.. pleaseeeeeeee

Fiza's said... [Reply to Comments]

vp, nak tanya 1 soklan nie.. camna nak wat bila dashboard yg kat atas sebelah kanan 2 hilang.. sy baru tukar template baru.. tup2 jadi caca marba.. nak wat n3 baru pun x tau nak wat cam na.. pleaseeeee help me.. pleaseeeeeeee

IdaShah said... [Reply to Comments]

en.laloque..tempah byk2
jemah tgh kayo tu huhuhu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^