Follow Viruspadu

Sunday, April 04, 2010

3 tahun kena 3 kek ke?


tu dia aih.

3 tahun kena 3 bijik kek ke?

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

mask said... [Reply to Comments]

makin hari makin comeii bdk nie
happy belated birthday =]

fiez^^fiezryn^^fiza said... [Reply to Comments]

excited dia tgk kek cumil2 camneh...

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

si comel ni tengok muke dia cam geram jek tenegok kek tu kekek

miss mumun said... [Reply to Comments]

3 thn 3 kek
10 tahun 10 kek??

kopak ler akak nanti.. ngeh3..
cmner bley jd 3 plak nie kak?

I want to lose weight said... [Reply to Comments]

Kalau Khaleef.. malu nak bawak besday party mana-mana..

Time potong kek.. dia dulu pi depan..
Dengan mulut moncong ala2 harijadi dia laa pulak..

Tuan umah nak snap gambor anak sndr dgn kek pun susah..

Ada je muka dia interprem

Miss Moon said... [Reply to Comments]

ha ha ha untung la nica ...dapat banyak keks

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

24 tawon adkaah 24 kek..??? 24 cupcake laa...hihi

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

itu namanya rezeki vp,alhamdulillah..kenyang kek jelah nisa yer...

princess_eryna said... [Reply to Comments]

hehee...kalo gitu...byk lerr cake daku dpt ye???...heheh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^