Follow Viruspadu

Tuesday, April 06, 2010

Crystal Bracelet HOJB

semalam sempat singgah HOJB yang pepel pepel itu (purple),

kak jemah HOJB tu kat mana?
jasko! la jasko! mana lagi hahaha

sobab eh crystal bracelet en.laloque ni putus. ntah berapa kali putus ntah. anak kemain lasak. menarik gelang apak eh je kojo hiks.

en.laloque memang bekenan gelang-gelang macam ni. dia punya yang jarum emas tu ke hape ntah. mcm teringin nak belikan yang baru. eceh. takpe niat dah dapat pahala dah :)




ehem ehem

ini yang saya bekenan sangat. RM88.


zoom sikit.


belinya ntah bila la kan. takpe mimpi2 dulu. kot sampai seru kang acik sambar

sempat dia survey netbook :) .


ho ho ho (tak tahu nak tamatkan entry, terus jadi santa claus la pulak hahahaha)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

tu dia....kak jemah kan duta jusco...tentulah shopping kt judco jugak..hehehehhe

viruspadu said... [Reply to Comments]

kaseh, tu la pasal, dah lebih 44 kali sebut DUTA JUSCO dah! tapi tak gak jadi duta lagi ni hahahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^