Follow Viruspadu

Friday, April 02, 2010

General Information About Clicking on Nuffnang Ads

Korang sure dapat emel dari nuffnang jugak kan

sebagai DUTA nuffnang lantik sendiri ni hahaha. yelahkan korang kan suka tanya kak jemah pasal nuffnang, pastu kak jemah pun main bantai je jawab. janji jawab kah kah kah. nasib korang :p nah saya kopipes kan sikit sajork.

Our system is capable of tracking these illegal actions which are documented and if necessary, be used as evidence for any legal purposes. In the past, Nuffnang has suspended and banned various individuals and groups for committing this offence. However, as the number of bloggers who commit this selfish act has been growing in an alarming rate within our community, we're forced to be more vigilant and will take necessary action to ensure our other members of the community who do not engage in such act to suffer in the long run.

If you are aware of any of your friends or anyone who have been engaging in such acts, we would appreciate it if you could kindly advise them to refrain from doing so, as bloggers who are caught engaging in click fraud activities will be punished severely, either by suspension or termination. ~nuffnang

oh tak paham. meh kita main google translate :p

English to Malay translation Show romanization

Sistem kami mampu menjejaki tindakan menyalahi undang-undang yang terdokumentasi dan jika perlu, akan digunakan sebagai bukti untuk keperluan undang-undang. Di masa lalu, Nuffnang telah diskors dan dilarang pelbagai individu dan kumpulan untuk melakukan pelanggaran ini. Akan tetapi, kerana jumlah blogger yang melakukan perbuatan egois ini telah berkembang dalam tahap yang membimbangkan dalam komuniti kita, kita dituntut lebih waspada dan akan mengambil tindakan yang diperlukan untuk memastikan para ahli kami yang lain dari masyarakat yang tidak terlibat dalam seperti bertindak untuk menderita dalam jangka panjang.

Jika anda mengetahui adanya teman-teman anda atau siapa pun yang telah terlibat dalam tindakan seperti itu, kami akan sangat menghargai jika anda boleh baik cadangkan mereka untuk menahan diri dari melakukannya, sebagai blogger yang ditangkap terlibat dalam kegiatan pemalsuan klik akan dihukum berat, baik oleh penggantungan atau penamatan

ha tu dia. bahasa hahaha. sampai aku pun pening baca

korang. saya nak cakap banyak pun susah. pandai-pandai la korang bawak diri ek. korang pun dah besar panjang ye tak :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

N pon ade dpt email ni..

fq said... [Reply to Comments]

wah2.....
apa sudh jadi....

viruspadu said... [Reply to Comments]

fq,
ekekeke... mcm-macam kan

Sharinginfoz said... [Reply to Comments]

peringatan untuk semua kan.... faham2 aja lah...

E-mail Akan Pupus????

Sedap Ke Makan McD????







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^