Follow Viruspadu

Friday, April 23, 2010

kecoh betul hari ni

mati-mati hari ni saya ingat kena pakai baju korporat hokeh

ntah sape ntah yang bagi tahu saya hari tu (cuba menyalahkan orang lain), hari jumaat ada perhimpunan. jadi kena pakai baju korporat cis cis cis

memang awalnya mcm pelik. yelah. hari jumaat nak pakai baju korporat memangnya pelik. tapi takpe. ikuttttttttttttttt je la ye tak. kak jemah ni kan mmg jenis takde bantah2 punya. kecuali ko suh aku tetiba pakai bikini lak. itu gilerrrr weiii nak kena pelempang ke apa hahaha

semalam balik ajer dari keje. terus saya kocoh kacah ambik baju korporat. siap sediakan koset bagai. nak nampak ramping punya pasal wakakakaka. terpaksa aaa pakai koset kata perut gelembung kannn. tp kalau pakai baju kurung. koser aku.

pagi tadi pun gigih siap2 semua.

saya memang jenis orang yang awal. saya bukan seorang yang last minit. sampai2 opis tinggal lagi dua tiga minit nak sampai waktu. very not me ok. jam 7 pagi saya dah terpacak dah kat parking.

rasa pelik je. takde nampak kelibat orang pakai baju korporat.

sebab awal. saya pun menapak ke pondok guard konon nak jadi baik la amik kunci opis segala bagai. tetiba tergerak hati nak call opismet

"kaksam, hari ni kena pakai baju korporat ke"
"eh tak payah"
"alaaa mcm mana ni, saya dah pakai" (sambil hentak2 kaki)
"ala takpe je"
"taknak ah malu la macam ni"

terus muka nak jadi biru. patut ah semua orang tgk aku macam elien je tadi tsk tsk tsk. malunyaaaaaaaaaaaaaaaaaa balik ah tukar baju

hahahahaha kecoh kecoh.

terus bajet. sekarang jam 7. sampai rumah 7.20. gosok baju salin baju. 7.35 gerak opis. 7.50 sampai opis. ok sempat sempat.

hahahaha. poyo je kak jemah hari ni.

ok cerita takde manfaat untuk hari ni (mcm la sebelum ni cerita2 dia manfaat sangat hahaha pap pap pap boleh blah)

ehem ehem sebenarnya nak bgtau baju saya ini sudah sampai lalalalala

kalau korang berminat. sila la klik tengok sendiri ye :) http://feezaboutique.blogspot.com/

nak pakai baju ni masa jemput en.laloque esok :) harap2 dia terkejut hihihihihi

ok tu je

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kak..ok x material die..?? N da order 2 pcs kt feeza...

oneyani said... [Reply to Comments]

lor abes sempat x salin baju nye?mane gambo baju koperat itu??ehehe

My Life My World said... [Reply to Comments]

Hahahahaha ... lawak la adik VP ni, akak gelak sorang sorang depan PC ni. Ada orang tak tidur ler malam ni, tak sabar nak tunggu esok ;) hehehehehe

Ker malam esok pun tak tidur jugak ... hahahahaha

nuyulaisy said... [Reply to Comments]

knp blh jdi mcm tu akak?? ni msti bnyak sgt fikir ni???lain kli x pyah r tukar bru nmpak popular skit..hehehe

atty's said... [Reply to Comments]

macam hal ye mah pepagi ..

Dong, Dia & Azra said... [Reply to Comments]

alololo...nisa nak jumpa papa dah eyh...

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

kekekek oo tu yg kata salah pakai uniform arini ek ahahha

saya salah pakai kasut arini, pegi pakai kasut getahhh

sume org tanya apsal ko buang tebiat g ofis pakai kasut getah tuu

ahahha maluu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^