Follow Viruspadu

Thursday, April 29, 2010

kepulangan mu ku nanti

maaflah korang. terpaksa mengabaikan belog untuk seketika bagi memberi ruang untuk jiwa

wahhhhhhhhhhh jiwa gitu.

lately saya terasa begitu stress sehingga terasa macam nak paksa en.laloque singgah ke jakel tiap2 hari hahaha. lalu paksa dia jugak belikan kain yang telah ada harga runtuh sampai 90% itu. wakakakaka. tapi sebenarnya jika jiwa kau tengah tertekan. kau akan tengok barang-barang semua akan jadi buruk. betullllllllllllllllllllllllll. ini betul-betul punya tensen kata kau! tak penah2 di buat orang kain kat jakel tu tetiba jadi buruk. tiba2 kat mata kak jemah semua jadi buruk belaka. Keje giler betul. *maka hepilah sang suami eceh tetiba

oleh kerana saya telah stress dengan tak tentu pasal dan tak pasal-pasal. jadi entry-entry yang saya konon nak bajet syok sendiri semua tergendala. macam jadi cerita terbasi abad ini. tapi takpe. syok sendiri takpe jangan syok kat laki orang wakakaka lagi takde kena mengena weiiiiiiiiiiiiiiii tetiba sewel.

ni sebenarnya nak cerita apa ni haaa???

sebenarnya nak cerita pasal aktiviti kitorang masa en.laloque balik setelah outstation terpaling lama dalam sejarah. tapi tetiba rasa malas. canne tu haaaa. mood moodddd datang la mood :p

layan manhantan :)

layan games


dah la.

siyes takde mood ah.

sori la terbuat entry macam sampah ini hahahaha. erm.

sori naik lori (lawak pun dah mcm sampah hahaha)

bye

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

luvmum said... [Reply to Comments]

moga2 mood kembali menceriakan idup jemah yerk..kami pun tengah tensen ni huhuh..sabar jer la kan bila tensen2 ni..idea pun yilekkk

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

nape nie kak jemah? alaaa nak baca lagi...

san ling said... [Reply to Comments]

Finally, a kindred spirit...visit me at johorkia.blogspot.com....

eLeMeNt 0f L!fE said... [Reply to Comments]

salam..kak sory ganggu..sy slalu baca blog akak...tp jd silent reader je..nak tanya la mcm mna nk buat watermark tu haa...sbb leceh la kena edit gmbr satu2 kat paint utk buat watermark...please...

lily lotus said... [Reply to Comments]

cepat mood..masuk balik..hhehe

ArELeEz said... [Reply to Comments]

xkesah la sampah ke lori sampah ke.. janji update. +, bese la kan.. manusia.. macam2 mood ado!

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

xpe2 kak jemah...keep it up..i'm waiting ur best story mory...

lily lotus said... [Reply to Comments]

selamat menyeru kembali mood..kuseruuuu!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^