Follow Viruspadu

Saturday, April 10, 2010

@ KLIA


live update

sekarang kat KLIA

jap lagi berlakulah drama airmata dalam hati hahaha. hebat tak kak jemah boleh nangis dalam hati hiks. sebab malu. adik ipar ai ada sekali you. menten menten.

alahai sedihnya hati. tak dapat nak gambarkan dengan kata-kata dah ni. tsk tsk tsk

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

tabah2 kak!

Adnazthie said... [Reply to Comments]

Salam,

Sabar ye VP, cik abang pergi bertugaskan. Biasalah, bayangkan isteri-2 perajurit negara yang terpaksa meninggalkan anak-2 & isteri berbulan-2 lamanya.

Nak nangis, nangis aje. Saya pun pernah rasa, walaupun tak lama-2 minggu aje, suami gi umrah n raya tanpanya.

Semoga En. Shamsul selamat pergi dan selamat kembali.

fuadnis said... [Reply to Comments]

alololo sedihnye kak jemah....sabar ye kak jemah..balik nanti bayangkan abg sayang belikan handbag ke..kasut ke...mesti happy balik..hik..hik..

My Life My World said... [Reply to Comments]

Salam Kak Jemah , dah dah tok sah nangis yer. Cik Abang nak pergi mana tu?

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

erkk nak tisu tak?? ehehehe.... selamat pergi dan selamat kembali yer...

mummy Darin said... [Reply to Comments]

sabarlah jemah.. saya dulu pun mcm tu jugak.. baby baru lahir, tetiba husband kena gi obersea 1 bulan... tapi bila sampai sana.. kena extend sampai 3 bulan, sib baik sempat sampai di pagi 1 Syawal... hu..hu...

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

drama saya pula bakal bermula petang nanti.. T_T

viruspadu said... [Reply to Comments]

riez, tsk tsk tsk

Adnazthie, a ah lalok pun pegi tak lama, 2 minggu je. insyaAllah saya ok

fuadnis, hahahaha yezza itu la dalam bayangan ku tika ini haha

My Life My World, dia gi naik belom hikhik

Faizah_Haris, insyaAllah selamat pegi selamat kembali selamat enheg aku sekali hahaha

mummy Darin, mak aih sampai 3 bulan. lamanya tu kan

bonda, holloh3... jangan sedih ye







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^