Follow Viruspadu

Thursday, April 22, 2010

LV PINK

AUD8500.00 . pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

kopipes dari belog en.laloque

disebabkan nama dia LV otometik mata den cakap cantik hahahahaha.

sekarang kita cuci2 mata dulu. mana tahu nanti-nanti dalam genggaman. amin. tunggu ai jadi Datin Jemah. wahhhhhhhhhh verangan :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

11 komen[s]:

Aleeya said... [Reply to Comments]

huhuu LV..teruja..pink lak turr...canteknyeee

viruspadu said... [Reply to Comments]

aleeya
tu la pasal. cuci mata je la. nak beli osah tak mampu hiks

miMiE aZiMaSK ^V^ said... [Reply to Comments]

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cikgu jemah.. mana tau kot en laloque murah rezki n bik hati dibeli nyer cikgu jemah lv pink... harus layor kat dalam belog taw.. keh keh keh

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to Comments]

ooo
LV pink.....

me dpt berangan je lah nak pakai LV ori nie...hu hu hu

Yatie said... [Reply to Comments]

lawanye... bilalah ada fulus nak beli tuh, yatie, sawanila.com

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

akak sure.. en hubby akan belikan lv tu utk isterci tersayang.. confirm ni tau...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

nk nanges tgk LV pink tu kak vp....

Anonymous. said... [Reply to Comments]

bukan sebab dia pink, tapi saya rasa tak lawa pulak LV yang ni hehe ;)

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

insya Allah..mudah2 an cpt dpt title datin...ehehehe

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

LV PINK tuuuu..
memang jatuh hukum HARUS la inche lalOque belikan ni
lalalalala
=p

lily lotus said... [Reply to Comments]

aduhai...tu jer mampu cakap..hihi







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^