Follow Viruspadu

Tuesday, April 13, 2010

mengelupur la ko jemah hahaha

hambek la ko. berdikari la sendiri katanyakannnnn

jemah Jemah apa yang ko reti buat sendiri sebenarnya haaaaaaaaaaa.

hahahaha ok fine! fine! saya memang tak reti isi minyak kereta sendiri. korang pun dah tahu kan.

abis tu sekarang macam mana?

suami pesan "mama, nanti kalau nak isi minyak, isi kat rantau je. kat sini dorang isikan untuk mama"

baiklah!

baiklah suami :) tak baik melawan cakap suami ecececeh

"kak isi penuh ye kak"

ko ingat senang nak cari mana punat nak tekan tangki minyak. abis semua punat aku tekan. sampai seat pun tunggang terbalik. sampaikan nak cari punat bukak tingkap pun lupa kat mana hahahahaha.

gelabah la ko. gelabah sangat!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

27 komen[s]:

Ieda Al-Habsyi said... [Reply to Comments]

ekekekek!!! salam kenal kak, samaaa lah kita, dah lepas lesen P pon ieda tak tauuuuu isi minyak sniri, huhuhuh!! Pagi tadi cuak sebab dah merah, pastu ckp kat suami, minyak dah nyala, seb bek dia g tlg isikan, jimat duit ku juga, miahahaha :)

RieNa said... [Reply to Comments]

alahai...

jemah..jemah..

taktau nak ckp pe lg. ;)

♥Hernee Nazir♥ said... [Reply to Comments]

same la kte kak jemah..klau xde pump attendant cnfirm sy x snggah petrol station tu..hehehe

MNFNF said... [Reply to Comments]

knp bljr gak vp...alah memula memang lah gabrah...tapi lelama bila dah biasa...ok je...saya dulu pun mcm tu...saya plak cuma biasa ngan petronas je...bila p ke shell lain plak cara nyer...tapi mcm mana pun kena bljr...apa apa senang..

suamihanyisterizuki said... [Reply to Comments]

kak jemah..(ehh mcm pelik je gune kak jemah..layann je laa)


saya pon xreti isik minyak...sama la gelabah...pastu hr tuh gune kete kenari mmber, waaaa lama gak cari punat tuh...uuuuu siap tepon tuan empunye pastu tak angkat, mmbe lak tepon ty org ktmane punat kenari...

hahaha..tp besh r ade tmpt org isikan minyak utk kite...nak kena balek ganu r cmni...;)

(fuhhh, ramai geng seangkatan ropenyer...hahaha)

~~lyna~~ said... [Reply to Comments]

kak jemah...klakorla akk ni, xpela wiken nnti akak g la pam myk tu blajo sesikit...hahahah

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

aku suh bangla isi walaupun dier suh isi sendirik..baru 3 kali aku isi minyak keta sepanjang bawak keta ni.hehehe

luvmum said... [Reply to Comments]

tak per jemah..yg penting blajar..gelabah ke tak gelabah ker tolak tepi..

ieda a.k.a mama erfan said... [Reply to Comments]

muehehehe.... lawak la akak niii... gelak sorang2 ok saya baca entry nih... adoyaiii..

saba je la :))

Wife to Firdaus Ghazali said... [Reply to Comments]

hai kak...semoga tabah tanpa hubby di sisi...x pe kak...kita belajar berdikari walaupun sekejap...azie pun cam akak...masa 1st time berjauhan ritu...mmg perit gak rasa...yg pasti bila dah duk lama bersama.bila berjauhan tu mmg terasa sgt2...cam akak ok lagik psl ada anak2 di samping...anyway kak...jgn risao...suma akan berjalan lancar...insyaallah...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

ramai jugak yg tak tau pam minyak nie yer..hihi tak pela bleh belajar berdikari yer jemah

viruspadu said... [Reply to Comments]

Riena,
hahahahaha cakap "ish ish ish" pun dah ok dah hahaha

Ieda Al-Habsyi,
salam kenal jugak. hahahahah elok gak tak reti ni kan. jimat duit ko ahaks

♥Hernee Nazir♥
ha tu la tu. seb baik ada PA tu. kalau tak hancus. nangis acik

MNFNF,
a ah kena belajar. tapi ada benda memang taknak belajar kah kah kah. sekali dah jadi macam ni. ambek koooo kah kah

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

mahh... nak gelak boleyy??? heehhehehe (sopan sket, aku pun sama!)... alahaiii sib baik ko tak bwk kete ala2 james BONNN tu ek... mau ko tekan2 punat kete pun terbanggg... hehehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

suamihanyisterizuki,
gelabah kan nak cari punat hahaha. takpe lepas ni boleh wat muka belagak semata2 dah terer tekat punat tangki minyak je haha

~~lyna~~ ,
a haaa... sapo nak ajar tu :)

e.l.i.s.s.m.i.e,
wah idea ni. harus lepas ni paksa PA tu buatkan. kat mana2 petrol pum pun paksa je sape2 haha

luvmum,
betul gak tu. kalau hari ni tak gelabah sok sok kena jugak ye tak

ieda a.k.a mama erfan,
bahaya ko gelak sorang-sorang dikkk

Wife to Firdaus Ghazali,
yelah akak kena belajar berdikari la kan. 1st step akak nak beli GPS ni :)

JIVEBUMZ,
tak sangka ramai kan hiks

viruspadu said... [Reply to Comments]

Faizah_Haris
yelah yelah gelak lah hahahaha. (sendiri yang gelak lebih). kalau kete Jamesbon mmg ahhh... terus terbang roman eh

Tijah said... [Reply to Comments]

kehkehkehhh jemah...jemah..

meh mak ajar isik minyak kat petronas sbn2 mehhh

shadowz said... [Reply to Comments]

salam... saya tau saya pendatang asing kai sini.. tapi saya dah lama da follow blog ni.... tapi saya segan sgt nk tinggalkan komen... ye la kn, sume seniour2, saya ni junior je.... tapi kali ni saya beranikan diri gak bg komen... xtau apa reaksi yg akan saya dapat.. (punye cuak sampai ayat pun jadi skema... hehe)

Nyzal Aziz said... [Reply to Comments]

hahahah..akak pernah nak isi minyak tp tekan button bukak but keter...gelabah nyer citer..

adha said... [Reply to Comments]

hahah igtkan kita sorg jek cam ni.. jemah pun sama.. kita sanggup tak masuk petrol pam yg tak dak atendan.. hahah ptg ahad harus isi penuh tangki so seminggu leh guna. kalau penuh cukup perjalan dr jb - kluang, around kluang seminggu then balik jb semula...

adoiyai.. ada geng ada geng

viruspadu said... [Reply to Comments]

Tijah,
ok ahkak tijah, kito jumpo kek sanun petang ni. tak ajar siap hahahaha

shadowz,
saya nak balas ayat ni pun saya cuak ni hikhikhik. ok salam kenal dari saya :)

adha ,
ramai sekapal nampak gayanya kan hiks :)

Nyzal Aziz,
hahahahahaha... last2 seb baik jumpa kan. kalau tak haru ooo

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

hahaha... mah..mah... kena peka sikit mah lepas nih... kena belajar berdikari sikit.. kata wanita besi kan....

oneyani said... [Reply to Comments]

adeh yani tao viva susah sket nak tekan punat isi minyak tu

mcm mak yani da...die lagi syok..nak keluar duet kat ATM pon xreti..adeh

viruspadu said... [Reply to Comments]

yani,
viva ada kat tengah2 kan. kembara punya terselit bawah seat hahahaha. mengelupur betul

lily lotus said... [Reply to Comments]

huhu. kena belajar gaklah kak jemah. hiks

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

kak jemahhhhhhhhhhhhh

adoi yaii. hahaha cer cer nnti en.suami balik kakak blaja.. cer cer sng je.. angkat tolak masuk picit.. taraaaaaaa dah isi minyak penuh.. huhuh

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Kak jem...

Dayah nak gelak guling2 dgn cerita akak ni. Seriously.. akak kena belajar ni ;p

viruspadu said... [Reply to Comments]

lily lotus,
sedang belajar tsk tsk

Munirah Abd
hahahaha tu la. kena wat tutorial la lepas ni haha

Dayah
ko jgn gelak. akak bekheng kang hahahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^