Follow Viruspadu

Saturday, April 03, 2010

Muzium Negeri Sembilan

akhirnya dapat jugak saya memujuk en.laloque untuk sampai ke sini
MUZIUM NEGERI SEMBILAN



Rumah Negeri Sembilan

tudung baru beli semalam tu kekekeke. over. pakai lagi :p

best betul dapat tengok rumah-rumah original negeri sembilan. rasa sayu sayu je hati.

sebenarnya sekarang ada PAMERAN PENYU dan SPESIS IKAN TERANCAM di MALAYSIA. korang yang ada berhampiran seremban. teringin nak pegi sana. ataupun bosan cuti2 weekend ni. boleh la pegi

dari 1 April sampai 30 April 2010

nah beberapa info untuk korang:-


pertandingan memancing udang galah. :)

3 dan 4 april 2010
10 dan 11 april 2010
17 dan 18 april 2010
24 dan 25 april 2010

masa 11.00 pagi sampai 5.00 petang :)

sebenarnya ini entry kita kira macam entry part 1 la ye. sebab macam ada banyak gambar dalam muzium tu saya snap. dan rasa macam nak kongsi dengan korang info2 menarik dalam muzium tu. ok jumpa next entry ye :)


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

3 komen[s]:

*ayu the sun* said... [Reply to Comments]

good good.. x sabar tunggu next entry.. sbb 1st time tau n9 ada muzium. huuhhuu

fq said... [Reply to Comments]

wowwwww....
nmpk menrik...
kena g ni kak....

Miss Moon said... [Reply to Comments]

wah cantek la rumah tew







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^