Follow Viruspadu

Wednesday, April 07, 2010

Saspen

Jangan tutup mangkuk tandas. kau dah buat aku saspen tahu hahahaha

sebab tak tahu apa di sebalik penutup itu

adakah seketul hadiah ada didalam?

sape nak jawab tu

ishhhhhhhhhh... tensen guwe!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

HAHAHA

kalau ada sebarang bisnes la, mmg terbantut

tak kuasa

hahaha

eimah said... [Reply to Comments]

toilet ktne tuh kak vp???

lily lotus said... [Reply to Comments]

ya Allah!

Qila Azali said... [Reply to Comments]

hahaha.. sama laa kita tadi kak.. tekejutt qila dapat hadiah seketul.. nasebb baekk takde bau..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

mmg wujud ke toilet bowl camnie, ek? ke rekaan semata2?

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

HEHEHE..geliikkkkkk....!!!

klako lar gambo penutup tandas macam tuh..nak buang hajat xjadikkkk...gelikk tgk gambo mc mtuh..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^