Follow Viruspadu

Thursday, April 22, 2010

selamat pagi cikgu

semalam ada mesyuarat kat sekolah.

Ya Allah bestnya tengok budak-budak kat sekolah ni. sejuk je mata memandang

wajah kak jemah yang masih sakit mata, tapi gigih datang keje. korang tahu saya siap cover dengan pakai celak tebal-tebal hahahaha.


sepanjang perjalanan nak masuk ke bilik mesyuarat. semua student yang lalu sebelah mesti ucap selamat
"selamat pagi puan"
"selamat pagi cikgu"
"assalamualaikum cikgu"

wahhhhhhhhhhhhhh sejukkkkkkkkkkkk betul hati pagi2 mcm ni selalu.

bestnya kalau saya jadi cikgu :)

takpelah. jadi cikgu kat belog je la. meh sape nak saya buat tutorial hahaha. tetiba!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

ieyka02 said... [Reply to Comments]

kak vp..lau pkai celak/eyeliner tebal2 tmbh skit mate taw...yg kite taw la..:)

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

UHUU....SEJUKNYERR ATI JMPE BDK2...

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

selamat pagi cikguu

hikhikhik..

bukan bukan

selamat pagi cikgu jemah...ooo sedapnye bunyi kakkk

H.A.F.I.Z.A said... [Reply to Comments]

Cikgu jemah, meh nak minta cekgu buat tutorial 3 kolum blog ni :))
Tq cekgu jemah :P

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

morning cikgu jemah...
seswaiii jadi cikgu belog hihi

Rina (◕‿◕)✿ said... [Reply to Comments]

cikguu, ajala kami cmne nk kekal cun cam cikgu awwww.kembang smangkuk akak kte pasni hahaha

viruspadu said... [Reply to Comments]

ieyka02
kalau akak tak pakai nanti teruk sgt roman eh

:: p R i n c E s S _ N ::
kan... satu impian saya satu ketika dulu :)

.::WaNiE::.
haaa selamat pagi murid hehehe

H.A.F.I.Z.A
bukan taknak buat, sebab ceera dah buat. kalau ahkak buat kang. akak kopipes dia je kang hahaha

JIVEBUMZ
cikgu belog tak bertauliah

Rina (◕‿◕)✿
wah dia lagi cun tau... hahahaha

miMiE aZiMaSK ^V^ said... [Reply to Comments]

selamat tengah hari cikgu jemahhhhh

mas said... [Reply to Comments]

uik..bagusnya..sekolah mana tuh??baik teruskan dengan kerja sekarang..jadi cikgu sekarang ni sangat la mencabarnya...- dari pengalaman sendiri hehehe..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^