Follow Viruspadu

Thursday, April 01, 2010

viruspadu tetap viruspadu

apa la ko ni jemah

kejap viruspadu blogspot

kejap viruspadu dot com

kejap viruspadu blogspot

kejap viruspadu dot com

kejap viruspadu blogspot

kejap viruspadu dot com

kejap viruspadu blogspot

kejap viruspadu dot com

kejap viruspadu blogspot

kejap viruspadu dot com

hahahahahaha

tapi uols viruspadu tetap viruspadu kan kan kan

jemah tetap jemah

cuma sayang dekat domain ni tak berpakai. dah bayar dua tahun pulak. hari tu malas bayar hosting kekdahnya.

tapi sekarang. klik blogspot pun aci. klik dot com pun aci. rumah sama je kan :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

boleh la kak jemahh

blogspot ke

dot com ke

ai tetap follow uuu
hahaha

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

da ade dot com...congrats kak..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^