Follow Viruspadu

Wednesday, May 19, 2010

11 bulan :)



bulan depan genap annur berusia 1 tahun (17 Jun 2010)

cepat benar masa berlalu.

*mana satu nisa mana satu anoi, dah macam sama je saya tengok :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

11 komen[s]:

strawberi said... [Reply to Comments]

anoi cam muka bapak kan..nisa muka kak vp..hehe

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

lor kejap je ekk... satu tali pusat mestilah sama kan... ahakss

ieyka02 said... [Reply to Comments]

anoi da besar..cpt2 la besar cm kak cica..mst tmbh comey nie...:))

AMIEROZIANA said... [Reply to Comments]

ya memang...nisa cam muka mama, anoi lak cam muka papa...adil dan saksama hehehehe
bila nak produce an-nas heheheh
saya lak nak an-nisa (perempuan) pulak....dah ada anas

~ain said... [Reply to Comments]

muka anoi macam redup je.. (dah macam pokok dah main redup2).. muka nisa nakal-nakal sikit....

betul tapi, noi macam en laloque, nisa macam kak jemah..

Aleeya said... [Reply to Comments]

annur sebijik muka papa dia, nisa lak sebijik muka zaimah hehehe, dua2 pon kiyut ya amatttt

RieNa said... [Reply to Comments]

kan? kejap je masa berlalu. nawal pun nak setahun 23/6 dpn. alahai, mcm x puas lg belai diorang as a baby..

sama betul muka 2 beradik nih. :)

shaliza said... [Reply to Comments]

cayokkk anoi...cepat nanti leh main masak2 ngn kak nisa...

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

yg samakan vp sy perasan mata diorang sama..bulat....

antalya said... [Reply to Comments]

nisa iras muka mama nya..anoi iras papa nya..elok la tu adil

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

kak jemah...ank liza 15 jun genap setahun..ehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^