Follow Viruspadu

Friday, May 07, 2010

Berkawan

kita kenal dia.

dia baik. dia memang suka bercakap. pertama kali jumpa pun dia dah boleh mesra dah. so dalam hati ada taman. rasa dia tu memang best.

sembang dengan dia memang best. dia banyak topik itu ini itu ini. dia banyak cakap. jadi senang. kita takyah cakap banyak sangat. boleh dengar dan gelak je.

lama-lama kenal, kita tengok dia ni cakap banyak. tapi suka burukkan orang.

lama-lama kenal, kita nampak dia ni pandai putar belit ayat

lama-lama kenal, kita dengar dari orang, dia buruk-burukkan kita.

lama-lama kenal, kita jadi makin takut sama dia.

makaih. depan kita kemain cakap puji-puji. cakap baik-baik. rupa-rupanya belakang macam ni ye.

kita dah tahu dia macam tu. tapi terpaksa buat macam biasa. tapi terpaksa buat macam tak tahu dia macam itu. sangat terseksa ok hahahaha.

pehhhhhhh.

orang macam ni sangat menakutkan.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

JaNnAh said... [Reply to Comments]

memang betol!!!

the black pinky.. said... [Reply to Comments]

adat kak..kekadang org nih x ley tgk orang len lebih dari dia..dan yg peliknya..selalunya golongan ini akan terselamat dari di kenakan..walaupun dia selalu mengenakan..apa lagi kak..cepat doa...doa orang teraniaya di makbulkan.. heheh

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

uih takut orang canie

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

heiiiiiiiii...minta dijauhkan la org mcm ni..

Ezzah said... [Reply to Comments]

adat kak...manusi nih macam2 jenis kat muka bumi nih. dan kita kalo boleh baik hindarkan diri dr org mcm nih sbb nnt 1 masa mesti makin teruk dia buat kat kita. (^_^)

*ayu the sun* said... [Reply to Comments]

ngeri!
saya pernah terkena..
haih..

takot.

soclose2213 said... [Reply to Comments]

ye sy setuju dgn tulisan jemah ni..memang ada spesis mcm ni..memang xbleh blah la dia ni kan..nk buat mcm mana ek org mcm ni? huawawaa

Ceera said... [Reply to Comments]

aik, sape???

=P

♥CHENTA♥ said... [Reply to Comments]

hmmm..saye pun ada kenajugak...hangin satu badan..tapi wt mcm biasa jer...kejahatan tu akan terbongkar dgn sendirinya..dan kebaikan juga akan menang..

Ena Qalinsya said... [Reply to Comments]

eh VP kena gak ke?
sama plak ngan kiter..
letih wooo berlakon cam taktau pape yg dia burukkan kite.. burukkan saje skian hal, ni siap manipulasi cite lg.. dia yg ckp camtu tp dia kata kita plak yg cakap.. siap tipu wat dialog palsu lagi perghhhhhhhhhhhhh mendidihnye ati... akhirnye ku tinggalkannye tanpa sms berbalas dan tepon berjawab.. try r dtg opis, kompem den lari ekekeke







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^