Follow Viruspadu

Tuesday, May 04, 2010

blue dolphin

"erm, yang ni perasa apa ye"
"blue dolphin"
"erm yela, tapi rasa apa"
"blue dolphin"
"erm maksud saya rasa dia"
"blue dolphin"

ah sudah, cane lak aku nak bayangkan rasa dolphin lak ni :)


cakap rasa padelpop kan ke senang nak paham dik non

ish.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

kojah said... [Reply to Comments]

hikhikhik

ArELeEz said... [Reply to Comments]

tu mesti kes xpaham soklan tuh. subjek bm mase spm dia dolu dpt berape, ek? ;P

Tijah said... [Reply to Comments]

kehkehkehhh...
kalu eskrem pink tu...perisa vairespadu kah?

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

baju nica sangat cantik...

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

t'lucah sudah ko k.vp

viruspadu said... [Reply to Comments]

ArELeEz
tu la pasal, cane rasa dolphin ntah

Puteri Satu
baju dah senteng kak, beli, tp dia tak suka pakai

Tijah
hahaha edit. baru nak gurau2. kang ada orang kopipes bahaya oh tijah

viruspadu said... [Reply to Comments]

MUMMYMUJID
haha gurau je tadi







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^