Follow Viruspadu

Wednesday, May 05, 2010

dia dah koyak dah

ini purse pink kesayangan saya. en.laloque hadiahkan kat saya masa saya baru lepas operate buang hempedu dulu. kenangan ok purse ni.

hari ni, masa saya nak simpan duit (ye ke duit hahaha). tengok2 dah koyak tsk tsk tsk


purse ni en.laloque kasik sekali dengan handbag dia kan. kira satu set la.

sekali handbag dia punya kulit pun dah gelembong2. memang kalau pakai konfem tersiat dah kulit dia. sedihhhhhhhhhhhhh. rugi sayang2 nak pakai. last2 tak boleh pakai langsung. kalau tahu mcm ni kekdahnya, aku lenjan habis habisan sampai titisan terakhir :p

ok apa kata buat derma kilat sekarang wakakaka

motip?

p/s: eh korang tahu tak mcm mana cara penjagaan penyimpanan handbag dengan betul? ada cara2 ke?

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

19 komen[s]:

Mummy Dasy said... [Reply to Comments]

wat request form kak ngan en.laloque tuk yg baru...

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

tak yah kias2 VP. ckp ajer ngan en laloque nak beg ngan purse baru.kalo ada lebih, hulur sini satu.hahahaha

viruspadu said... [Reply to Comments]

Mummy Dasy
nak beli sendiri je. chewahhhh

e.l.i.s.s.m.i.e
takde la. mmg saje nak tunjuk kesian dah koyak hahahaha. (tetiba baik)

cInTa aDrIaNa said... [Reply to Comments]

maybe lembab sangat kowt..

akak simpan la silica gel kat dalam beg.

pastu kalo tak silap, kalo beli beg mahal2 kan ada sekali ngan beg utk simpan handbag tuh.

Abu Aiman said... [Reply to Comments]

waa, vp siap ada gamba kawen lagi dlm purse. Bini saya marah2 aritu sbb dlm wallet saya takde gamba dia, last2 saya amik la gamba paspot simpan dlm wallet, ekeke.
Selamat beli purse baru.

viruspadu said... [Reply to Comments]

cInTa aDrIaNa
oh takleh letak dalam almari ye ke. kena letak dalam beg putih mcm karung dia jugak ke. olololo

Abu, ahaaaa... harus letak gambar kawen. tu je pun paling jelita. hahahahaha

yantz-yeem said... [Reply to Comments]

ha ah...sgt bergune iu soklan...camner cara nak simpna henbag bg tahan lama....alahaiiii jemah..kalo dah dok katup bkk katup bkk mmg x tahan lama la...hahahaha...tp ok la tahan lama gaks purse tu...dah bpe tahun??nie mmg entry supaya e.laloque alert nih!!!!x sabo nk tgk purse baru VP hahahaha...

viruspadu said... [Reply to Comments]

yantz-yeem
kan. tak tahu mcm mana nak simpan beg dengan betul.

mrs.hanibunny said... [Reply to Comments]

heheh simpan tak yah pakai... heheh insya Allah tak rosak... kih kih kih... ampunn yet VP... tapi yang kulit mcm tu mmg cepat terkoyak...oh tak leh kena panas tu yang pasti... dia akan cepat terkopek :P

Cik Puan kasih said... [Reply to Comments]

vp,

beg2 tu semua kena simpan dlm beg sarung putih tu jgn terus simpan dalam almari terus, sebab tu beg tak tahan. lagi satu kita selalu kena keluar & anginkan beg tu (klu rajin & ada masa lah hehehe.

* inilah yg diajar oleh SA pd saya dulu :)

Qila Azali said... [Reply to Comments]

akak, simpan handbag dlm almari kan.. letak yg thirsty-hippo tu.. bagi dia serap kelembapan.. chewahh.. tapi btol.. kalo letak tu, handbag tak rosak.. sbb kdg2 kulit handbag tu terkopek2 sebab kadang2 cuaca dlm almari tu kejap panas kejap lembab..

viruspadu said... [Reply to Comments]

mrs.hanibunny
yelah, saya baru perasan jenis ni senang koyak. tsk tsk tsk

Cik Puan kasih
oh kena anginkan bagai ye. ok noted :) tq dear

Qila Azali
balik ni terus nak cari hippo kata ko ahaaa... tq tq

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

wakakka..derma kilat...minta derma kilat kat en laloque jer vp...he he he..gerenti cukup bln nie dptlag vp purse baru....

viruspadu said... [Reply to Comments]

Softtouch [Hanim]
hahah tak habis2 derma kilat ye tak hahaha.

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

haipp..haipp..br koyak sikit jekk tuh..hihihi

sWeEtdARLiNG said... [Reply to Comments]

waaaaah tetiba nampak gambar en. laloque yang kurus itewwww... hehehehe

viruspadu said... [Reply to Comments]

:: p R i n c E s S _ N ::
sikit2 lama jadi bukit tau hehe

sweetdarling, hahah dulu kurus amek

lily lotus said... [Reply to Comments]

auww..pic terselit tu kelas tau

viruspadu said... [Reply to Comments]

lily lotus
hahaha gambar lama tak tukar2 haha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^