Follow Viruspadu

Friday, May 07, 2010

Directory Photographer :)

Nah atas permintaan korang. Ramai kot nak amik foto keluarga kat taman ke apa ke kan.

ini senarai juru gambar / photograpfer.
1. http://virgobiru.fotopages.com
2.
http://www.safrizphotography.com
3. http://fotonaman.blogspot.com/
4.
http://zonesphoto.blogspot.com/
5. http://miera301.blogspot.com/
6. http://blog.faisalrahim.com/
7. http://akulaonal.blogspot.com/

ok kalau nak tambah
photografer kenalan korang punya link atau sendiri punya. silakan. tinggalkan kat komen.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

Qila Azali said... [Reply to Comments]

qila pon amek gambar jugak.. tapi tak pro sgt.. plus tak wat bisnes pon.. tapi kalau nk amek gmbr taman ke ape tu leh laa..

viruspadu said... [Reply to Comments]

qila, mmg wat la bisnes, meh amik gambar akak. wah tetiba.

Qila Azali said... [Reply to Comments]

haha.. bole bole amek gmbr akak.. tak kesah.. charge murah.. sbb saya tak pro.. ehe.. slr tuu pon lame da tsimpan.. tinggal tunggu model cantik posing jee .. (;

hOt Momma said... [Reply to Comments]

kak moon pun in list gak? waduh...hebat bisnes kamu ya kak moon, senior gue...

minahranggie said... [Reply to Comments]

mattranggie.fotopages.com :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^