Follow Viruspadu

Wednesday, May 05, 2010

gambar edit

hasil kerja orang yang tak kreatif tapi paksa diri untuk kreatif hahahaha

dah macam hape je saya tengok adoi laaa

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

12 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

cantek2 bleh edit pic jibam lak pasni yer VP

mrs. tarmizi said... [Reply to Comments]

comey.. pkai software pe ni kak..

mrs. tarmizi said... [Reply to Comments]

comey.. pkai software pe ni kak..

mrs. tarmizi said... [Reply to Comments]

comey.. pkai software pe ni kak..

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

satu permulaan yang bagus tu mah... :)

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

satu permulaan yang bagus tu mah... :)

monamie said... [Reply to Comments]

comel! jenguk2! ;p

viruspadu said... [Reply to Comments]

JIVEBUMZ
kot jadi, ok la, kang kalau tak jadi. MALU

mrs. tarmizi
pakai photoshop

nasazfrog...
kena belajar banyak dengan ina :)

monamie
hehehehe jengok2

shiedahkamil said... [Reply to Comments]

kak jemah yg sopan :P

viruspadu said... [Reply to Comments]

shiedahkamil
sopan sangat hahahaha

the black pinky.. said... [Reply to Comments]

kalau PINK sajork..semua meletopz..i likee.. :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

ofkoz meletop2 kebabom hiks







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^