Follow Viruspadu

Monday, May 03, 2010

jesmerid :)

saje filing2 perantin baru. dengan kaki2 pun ai inai tau ihik :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

16 komen[s]:

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

aduhai...ok laa tu feeling2 just married :P

Qila Azali said... [Reply to Comments]

cincin cantikk!! (:

♥Hernee Nazir♥ said... [Reply to Comments]

slmt perantin baru ..hahahaha

marinahunny said... [Reply to Comments]

amboi jemahh..canggihnye cincin..hahaha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said... [Reply to Comments]

dalama tak pki inai..tingin nak pakai laa...hiks..nk feeling2 panten gak...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

cincin tajam2 tu tak sakit ker jemah? hikhik

viruspadu said... [Reply to Comments]

e.l.i.s.s.m.i.e
tu la pasal, dah alang2 ada inai kan

Qila Azali
omangaih itu yang dia tgk

♥Hernee Nazir♥
selamat... selamat haha

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

cantiknye cincin akak :)

Ezzah said... [Reply to Comments]

eheheheh...slmt pengantin baru kak jemah! auuwww... :)

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

hahaa..ni kena wish r nim..kasi feeling lebih skit...selamat pengantin baru...

sz | m.a.s.s said... [Reply to Comments]

ni mesti inai dr mekah ni...hehehe

Miss Moon said... [Reply to Comments]

mah , ai berkenan sangat kat cincin di jari hantu u tuuuuuuuuuuuuuu

Qila Azali said... [Reply to Comments]

ahaha.. tentulah nampak cincin dulu.. kate mata duitan.. *larikksss*

viruspadu said... [Reply to Comments]

marinahunny
hahaha cincin lak dia tgk haha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar
itu la pasal, pakai inai, pakai lak satu set tangan ngan kaki. memang filing pengantin wok haha

JIVEBUMZ
tak tajam la. muncung dia bulat2

.::WaNiE::.
tq wanie, sebab cantik lah ai beli eceh

Ezzah
hahahaha baru sangat pengantin ni, sampai anak pun dah 3

viruspadu said... [Reply to Comments]

HOn3YB33
ahak, harus wish, layankan je kak jemah ni

sz | m.a.s.s
a ah inai mekah mak bawak balik :p

Miss Moon
bekenan ek. kita beli kat HOJB. sana memang design unik2

Qila Azali
hahahaha takpe, mata duitan takpe hahaha

meQ said... [Reply to Comments]

salam pkenalan vp...eheksss......
sy baru jerk jadik silent reader vp 2 3 ari lepas.....smpai le rini sy godek2 setiap en3 vp.uish xsngka sunggOh le ambo neh,cmne ley sma plak cincin n kamera hubby kte nehhh???????????cuba vp bagik sket jln pyelesaian neh...huahuahua......eden gelak suko neh...hahahahaha......







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^