Follow Viruspadu

Friday, May 07, 2010

Jualan Kraftangan NS

wuwuwuwu lunch panjang kan hari ni.

Jadi korang buat apa?

saya kat sini ada jualan kraftangan tau. besttttttt.


macam macam adoooooooooo korang.

feremfuan macam biasalah kan. harus la terjah batik dulu.

batik ni saya minatttt sangat ok. booth dia ni pulak booth pertama lak tu. masuk2 nampak dia dulu. geram. tapi apakan daya. fulus mulus yilek pocik tsk tsk tsk


"bang berapa ni bang"
"200 je"
"ala mahal la bang"
"180 la abang bagi kurang"

tak puas hati

"bang, esok last day, dapat lagi murah kot bang"
"eh tak, sama je"
"ye ke hahahaha"

hahahahaha abang tu memang tau. bagi la murah lagi. cis!

sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

banyak wooo batik dalam tu. macam 2 paten ada. kau cakap je nak macam mana. rasanya kalau tak bawak cash. nak bayar pakai plastik pun aci tau.

disebabkan nak amik kain mahal benau. duit ada RM70 je dalam purse. seb baik la bawak sikit je duit. kalau tak bahaya ni nok.

saya sambar tudung ini. tudung oning batik. RM30 saiz M


dan ada lagi sehelai baju saya beli. tapi malas tepek sini hiks.

ok korang, saya rasa memang murah2 la batik dia jual ni. sebab kalau hari biasa rasanya kain2 yang saya tengok tadi putara harga dia RM300 ke atas kot. tapi kat sini mcm murah kot. boleh tawar2 lagi kan.

batik2 sini kebanyakannya batik dari terengganu :)

kalau korang berminat. silalah pegi. esok last ok.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

14 komen[s]:

syAfA said... [Reply to Comments]

tganu..:))
negeri syfa..hihi

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

cntiklah tudung akk..

Qila Azali said... [Reply to Comments]

waa tudung cantikk.. (:
akak, tadi qila g jakel.. tak lawaa pon kain2 yg sale tuu.. sume corak tak semenggah.. hahahaha..

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

tudung VP tu cantekkk ijau plak tu..

ieyka02 said... [Reply to Comments]

comey nyer akak ngn tdong tue..winkss~

ann @ hatiberbunga said... [Reply to Comments]

jatuh cinta dgn tudung itew..

@e_da said... [Reply to Comments]

sy keje di kraftangan mlysia.. kalau hari kraf dtg la jalan conlay.. leh dapat harga lg murah ..

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

cntiklah tudung

oneyani said... [Reply to Comments]

putara ke purata kak jemah??ahaha

cantek la kain tu...tudung pon cantik..skrg mcm dah terjatuh cinta je pada hijau..ehehe

rynas said... [Reply to Comments]

tantek..tantek sangat.

nizaa said... [Reply to Comments]

cantek la tudung tu...tak penah jumpa lagi macam tu....

suamihanyisterizuki said... [Reply to Comments]

eh chanteqqq tudung oning bateq tuh...berpusing mata tingok...

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

mahhh.....jap aku nak pengsannnn japp!!!....ijauuu tu wehhh...waaaaaaaaaa nak jugakkk nak jugakkkkkk cantekkk999

strawberi said... [Reply to Comments]

kalo kak vp sebut nama saya..mesti dpt diskaun..sy staff...hahahhaa







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^