Follow Viruspadu

Thursday, May 27, 2010

kakak nak makan beleyu beleyu tu papa...

dah banyak hari, tiap kali balik, otw tu mesti lalu sebelah a&w.

tapi biasanya nisa menjerit nak makan a&w lepas dah lepas. ha ambik ko ayat. canne lepas dah lepas tu kan. yelah maknanya dah terlajak ke depan dah baru dia cakap. jalan bukan jenis boleh uturn punya. nak pusing tuuuuuu dia jauh ke depan nun. sama lak jarak dengan dah sampai rumah huhuhuh.

so semalam. terus saya remind en.laloque yang nisa nak bonar2 makan a&w

nisa tak reti sangat sebut a&w.

lain nau bunyi dia. tu yang jadi bunyi beleyu beleyu tu hahaha nak sebut huruf "W" tu tergeliat geliat lidah dia haha



panas silau, takleh bukak mata

sebenarnya saya lapar nasik wuwuwuw. tp takpe. layankan je

time makan. saya serender la pegang anoi. ko tgk badan dia terliuk lentuk mcm tu. fuh. boleh kejang otot di buatnya

yum yum yum



papa menanti dengan penuh kesabaran, menanti isteri dia sudah makan. terhegeh2 hahaha

ok dah tu je

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

marinahunny said... [Reply to Comments]

aweetnye serorang papa memegang anak2 dgn muka yg penuh kasih sayang. :-)

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

lawak si nisa ni.. beleyu ekk

nizaa said... [Reply to Comments]

belasah jer la beleyu pun beleyu la...janji maknya paham...hehe

lily lotus said... [Reply to Comments]

dah tahu dia i love u camne..ilebiuuu

viruspadu said... [Reply to Comments]

marinahunny
hehehe.

Diarihatiku1976
susah bonar nak menyebutnya kot

nizaa
berlolah omak dia cuba paham an

lily lotus
hahaha fandaiiiiii

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

nisa tak abis2 dgn tshirt ben10 nye hahaha

Qila Azali said... [Reply to Comments]

qila baru jee makan a&w time lunch hout tadi.. hehe.. eh gmbr nisa yg ada benda kaler purple tu mcm kenal jee ape.. hehehe..

rynas said... [Reply to Comments]

mula2 tgk tajuk apa tu beleyu beleyu rupanya A&W keh..keh..keh lawaklah Nisa ni..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

cute jer nisa pggil beleyu beleyu tu...sy tau a & w tu..tepi tasik kan...cantik situ...

aiDieNa said... [Reply to Comments]

Dah lamer tak makan A&W.. pernah keje A&W jadik cashier masa cuti sek. ting 4.. hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^