Follow Viruspadu

Sunday, May 23, 2010

nah tips kurus hahaha

sape nak berat badan turun secara mendadak, boleh ikut tips terbaik ni hahahaha. ok lawak budus. hahaha. penat ok. nak tercabut buah pinggang acik dibuatnya. terpaksa kejar sebab terpaksa pegang anoi takut dia jatuh. si anoi tu rilex je sandar. omak dia dah mcm apa dah.




RM3 untuk naik motor ni untuk berapa minit ntah. nisa main motor ni kemain lama, pakcik tu rilex je hahaha.

baik-baik orang melaka ni :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

deatH_luVer said... [Reply to Comments]

baru teruja giler nak baca..
orang dah lar nak kurus neh kak jemah oiiii...
huhuhu

Leen said... [Reply to Comments]

Geram tengok Anoi.. nak picit2 je pipi dia~

viruspadu said... [Reply to Comments]

deatH_luVer
tips kurus betul2 entry lain hehe

leen
mmg pipi dia tu. sgt menggeramkan

ArELeEz said... [Reply to Comments]

nak ajak nisa ngan annur meremp-itlah! buleh dak kak jemah..?? ;P

viruspadu said... [Reply to Comments]

ArELeEz
ha kalau berani!!! (ceh emak garang)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^