Follow Viruspadu

Wednesday, May 05, 2010

An-Nur dah pandai berjalan

gambar adalah cilok dari belog ceera sebab comel :p

semalam

masa nak jemput annur dan nisa kat taska.

sampai2 je depan pintu pagar

"mama nisa, annur dah pandai jalan"
"ye keeeeeeeeeeeeeeeeeee"

"mama, mama anoi dah jalan tadi tu"
"ye keeeeeeeee"

alahai. annur. bangga mama

balik rumah terus paksa dia berjalan mama nak tengok :)

good job annur.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

20 komen[s]:

My Life My World said... [Reply to Comments]

Salam VP :)

An-nur sebijik muka mama dia. Comei ;)

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

yeayy....nti ley jln dtg wedding N..kak vp..card N pos kt zack u taO..

mamaadam said... [Reply to Comments]

comeynye diaa...dah pandai jalan ye lallala sonok la

viruspadu said... [Reply to Comments]

mamaadam, a ah lepas ni penat la nak kejar dia haha

EraNaZeErA.. said... [Reply to Comments]

ala.. cumilnya annur senyum... lepas ni.. baru best.. nisa main ngan adik dia... dan.. mama annur conpem leh kurus... coz nak mengejar dak annur ni.. hehee :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

EraNaZeErA..
kalau dia main dengan kakak, rilex la mama. boleh layan fesbuk wakaka

RieNa said... [Reply to Comments]

tahniah annur!! well done!

Nawal tak bole jln lg,masih takut2..takpe, kita usaha lagi!

viruspadu said... [Reply to Comments]

riena,
takpe, lepas ni nawal lak :p

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

wah..dah pandai jalan..yuhuuu..lepas ni buleh laa main kejar2..ekekeke

viruspadu said... [Reply to Comments]

e.l.i.s.s.m.i.e
lepas ni kakak dah ada geng main masak2, main mekap2

oh oh jahanam la mekap aku haha

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

yeahh lepas nie tak dok diam la anoi jalan sana sini

Ezrina - A wife and a mummy of two princess :) said... [Reply to Comments]

wahhh bestnyeeeeeeee... An Nur dah leh jalan..Qaisara blum lepas lagi nih...
tak sabarnye nk tunggu Qaisara lak...
Sure VP happy sesangat kan :)

Nanak said... [Reply to Comments]

anoi bru 10bln kn?wah..cptnya bjalan...blhla main kejar2 dgn nisa lps ni..heee

Suliana said... [Reply to Comments]

girl mmg cepat jln kan?? aqil genap setahun baru leh jalan betul :-)

ArELeEz said... [Reply to Comments]

tahniah..! keep up the good work, annoi! ;)

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tahniah annur..untie bangga ngan annur..klakalh vp ckp balik umah terus paksa dia jalan..he he he

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Kak Jem,
Alahai tomeynya dia bersinglet pink.. senyuman mengoda.. auww..
Good Job annoy.. usaha lagi yer sayang..

viruspadu said... [Reply to Comments]

JIVEBUMZ
lepas ni dia ukur jalan ler

Ezrina - A wife and a mummy of two princess :)
lepas ni turn qaisara :p

Nanak
aha lepas ni abis la bergegar rumah haha

Suliana
nisa dulu, setahun sehari baru dapat kaki. tak tentu kot lelaki ke perempuan :)

ArELeEz
tetiba rasa mcm dapat scroll pulak. ye tahniah tahniah haha

Softtouch [Hanim]
haha memang, siap paksa, nak tgk sangat

Dayah
aha, singlet papa dia beli kek melben itu hari :)

Qila Azali said... [Reply to Comments]

comelnye anoi!! muka mcm akak.. hihi.. congratss da pandai jalan!! skit lagi leh lari2 plak.. penat laa mama dia pasni.. (;

tu siap bersenam pakai tali hijau tu.. kang keluar masel2 kang.. (;

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

tak lama lagi ..pandai mintak adik pulak mah....wekkekek..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^