Follow Viruspadu

Saturday, May 29, 2010

pagi sabtu yang indah

pagi ni memang takde aktiviti. selain daripada kejap lagi nak pegi kenduri kawen. so pagi memang sangap sikit. jadi en.laloque ajak pegi taman sebab dia nak asah skill d3000 dia tu.

sarapan @ maulana



terus layan taman. suka tengok anoi excited giler main. sebab tu banyak gambar anoi hehehehe







best picca :)





anoi kemain lasak. semua benda dia nak panjat huhuhu. saya biarkan je. saya tengok dari tepi je.

masa ni dah panas dah, dalam jam 10.30 mcm tu. anoi berpeluh-peluh sakan, dah la baju tebal.

ok tu je pagi sabtu yang indah

hari ni terasa macam hari ahad pulak, sebab semalam cuti kan hehe.


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

rynas said... [Reply to Comments]

lawo gambo..isk..isk..isk..meh amik gambo saya plak..

~zara~ said... [Reply to Comments]

=) comeynyew... anak2 akak

Hariq-Sha said... [Reply to Comments]

comeynya anoiiiiii~~~~ geram!!!!

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

Nak tumpang bergambo sekali bleeayyy?? ahaksss...layannnnn

Zaidah said... [Reply to Comments]

kenapa jemah nampak bam.. bam... dengan baju yg di pakai hari sabtu... gambar yang lain tak la nampak bam.. bam.. sangat

Zaidah said... [Reply to Comments]

kenapa jemah nampak bam.. bam... dengan baju yg di pakai hari sabtu... gambar yang lain tak la nampak bam.. bam.. sangat







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^