Follow Viruspadu

Saturday, May 29, 2010

panas-panas tetiba hujan lebat

hari ni saya hadir kenduri kawen anak bos en.laloque kat akedemi odit negara. kemain panas lagi cuaca. anoi zzzzzzz


perut lapar nak mampos ok. jadi saya rasa semua lauk adalah super duper lazat hahaha.



eh dah cukup. apasal malas lak cerita ni ha heheehhee.

ok dah la tu.

entry suku hati dari kak jemah. :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

WAH..SEKARANG DAH NAK MASUK MUSIM MAKAN PREE..!! HEHHEHE..SEMALAM DAH BALUN 7 BUAH RUMAH..BALIK PENIM+DARAH TINGGI OOOO..SEMUA NASI MINYAK LAUK DAGING...LAUK UDANG KER SOTONG KER XDE KERR?? AHAKKSSS

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

Makan kat kenduri kahwin memang luar biasa sedapnya kan. lauk2 semua adalah terbaikkk. wah sekarang ni gambar dalam blog ni semuanya cantik2 maklumle dah upgrade fotografernya haha

rynas said... [Reply to Comments]

entry paling pendek dr Jemah yer

Jantan Keparat said... [Reply to Comments]

besh2!!!
makan kenyang2!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^