Follow Viruspadu

Monday, May 17, 2010

sebelum sambutan hari ibu

sebelum ni dah dapat mesej kat fesbuk oleh adik beradik. plan nak sambut hari ibu kat rumah mak. disebabkan minggu lepas tu tetiba semorang ada hal. ha padan muka korang tak dapat makan tomyam udang hahaha. jadi minggu ni la baru hegeh2 nak plan ha

kitorang plan. masak2 sendiri kat rumah sendiri. then bawak la kat rumah mak. saya mcm biasalah. mesti bawak LAKSA :)

jadinya kita plan kul 12 mesti dah ada kat rumah mak :)

ontheway ke cheras. macam biasa. 3 orang perempuan ni mesti tido punya.



3 orang blogger yang tak berapa nak tegar :)

ceeramoon, sepet88 dan viruspadu :)

jemah, ina (takde belog), ceera, sepet, bigmouth, erieq


kitorang saje gedik ambik2 gambar sementara nak tunggu semua berkumpul. lama ok. kata je kul 2. sampai kebulur tunggu berkumpul huhuh

ok nanti sambung lagi :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:

Suliana said... [Reply to Comments]

ceera ke tu?? nape rambut dia macam kinting2?? hihi

viruspadu said... [Reply to Comments]

rambut ori dia hehe :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^