Follow Viruspadu

Sunday, May 23, 2010

senja at eye on malaysia :)

saje jalan-jalan

eye on malaysia tutup sekarang, so takleh la naik sana. jadi kitorang layan pemandangan je la. memandangkan en.laloque nak test snap sana snap sini. kita layankan je la.

ok ini dia cubaan "model kene rejek" beraksi hahahaha. balik2 senyum senget. itu je la yang kau tahu hahahaha


kantoiii. nampak dah dagu berlapis kau. hahaha





sebenarnya ada banyak woooo tapi ni je lah.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

deatH_luVer said... [Reply to Comments]

comeynyer anoii...
pandai pandang kamera...

kain_sari said... [Reply to Comments]

ktne nie kak??

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Kak Jem,
Alahai pandainya Anoi pandang camera.. comel sungguh...

.fatin nabila. said... [Reply to Comments]

hai kak VP !

xpg jonker walk ke? pg makan laksa kat jonker, best ! :)

makan asam laksa ea. asam laksa kota laksamana pon best ! fav sy!

pg la uat photoshoot kat portuguese settlement, slalu pg situ.. tp, if kak VP bawak nisa n annoi, take care la, sbb jambatan tu berlobang² sket kan.. pg la situ, uat photoshoot sane best :)

viruspadu said... [Reply to Comments]

deatH_luVer
anoi mcm mengintai kan

kain_sari
jalan nak gi EOM

Dayah
kalau tak nangis mmg comel

.fatin nabila.
gulp, peh sodap eh asam laksa yumyum, jonkerwalk tak sempat gi la. next time mesti pegi :)

meQ said... [Reply to Comments]

same la kite...sy pon g sane gaks ritu,tp sempat g jonker walk ler........besh besh besh.....xjumpe vp pongggggg







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^