Follow Viruspadu

Monday, May 31, 2010

Teluk Kemang, Port Dickson

ni memang plan terkejut kitorang. sebab awal2 mcm tak jadi pegi. sebab plan nak jalan2 PD hari jumaat kan. bila terbayangkan ramai orang. terus cancel.

petang semalam, sekali en.laloque ajak pulak. so saya ok je.



sepanjang perjalanan. anoi very the baik sangat

kakak dia la yang banyak nau songeh. kejap-kejap nangis. macam sengaja cari sobab nak menangis tau. geram jer.

muka garang nisa


beli jagung 2, konon satu utk saya, satu untuk nisa. nisa kan buat perangai. ha nasib la. dua2 aku telan hahaha









pantai cantikkkkkkkk

air pun bersih

tapi sayang, sampah bersepah2, dorang ni dah bersuka ria, sampah boleh tolong buang elok2 tak? geram je tengok.

elok dah gambar cantik, kaler menarik, sekali kauuuuuuuuuuuuu. sampah bersepah2, nak masukkan dalam belog pun rasa malu ishhhhhhhh



kantoi nampak jerawat bawah hidung. malas nak edit2. terima je la wajah tak semenggah ni






gambar semua biasa-biasa je kot. cuma nampak terang la daripada kamera takde moncong.

takpe papa. cuba lagi.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

Ceera said... [Reply to Comments]

patut la tak balik ceras, hehe

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

semakin maju snap gambo ekk.. lawo angle....

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mana ada xsemenggah vp...vp cantiklah..xpe..prektis make puuuurrrrfek...he he he...

kak moon said... [Reply to Comments]

tak pernah pegi PD secara rasmi pon.. takat lalu jer..

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kak vp..asal makin cantekk ni..jeles..

NurAisyahAleya said... [Reply to Comments]

VP ni cantik la slim jek. baju pink stripe tu cun la. beli online eh? kat kedai online ne?..share la







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^