Follow Viruspadu

Wednesday, June 16, 2010

air ber

"mama, kakak nak air ber tu"
"air apa?"
"air ber tu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"
"ini ke"
"bukan tuuuuuuuuu"

nisa dah start jerit2 bengang dah
emak dia pun dah start tinggi suara dah

"kakak kata, kakak nak air berrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tu"
"oooooooooooooooooooo"

kah kah kah kah
air coke rupanya

cis!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

14 komen[s]:

Jiejah @ Iza said... [Reply to Comments]

ahahahhha air beerrrrrrrrr ker ?
kalau akak pun mau kompius jap :-P

Noorul Wawan said... [Reply to Comments]

hehehe... Comelnya.. Berrrrrr satu!!!

Hariq-Sha said... [Reply to Comments]

ohhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! blur saya kak dibuat nisa nh~ bila ingt iklan coke baru dpt tangkap. hahahahahahh~

dia buat aksi gegar2 tak kak? :D

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

he he he..ni mesti terpengaruh ngan iklan tu..mcm anak saya pun mcm tu siap ada ghoyang lagi..he he he

ieda a.k.a mama erfan said... [Reply to Comments]

hahahah adehh pecah prot la gelak... hahahahahha

Capo Grande said... [Reply to Comments]

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................huhuhu....

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

hahaha nica pun pandai air 'berrrr' comel je nica ni. happy birthday tuk annur ye

Drama Mama said... [Reply to Comments]

hahahahha lawakkkk lah! nak air BERRRRRRR! cuteness!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

RieNa said... [Reply to Comments]

ohhh~!!

air brrrrrrr!
nisa kena goyang2 bdn, baru mama paham. hahahahahahaha!!

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Kak Jem,

hahahahahahha.. kalau Dayah pun angin.. huhuhu...

lily lotus said... [Reply to Comments]

haha..patutnya dia kena geleng2 bergegar kepala macam iklan tu

Rizziela said... [Reply to Comments]

Mesti siap goyang2 sekali ek

edrina said... [Reply to Comments]

hahahaha serius lawak ok nisa neh..

HasNeY said... [Reply to Comments]

Jaymah..lucu tul anak ko nih...akak baca serius jerk..sampai part ujung sebut jerk coke...baru laa prasan...ha..ha..terbahak2laa jawabnyerk...ketawa..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^