Follow Viruspadu

Thursday, June 10, 2010

another cotton :)

hehehehehe tak habis2 dari tadi asik tayang hasil shopping kekekeke

ok mula2 tengok muka kak jemah :) apa macam mata saya? nampak apa2 yang berlainan. memang tak ah. sebab mata sebelah sana yang kena belah-belah dengan doktor. sepatutnya saya ambik gambar senget belah kiri hehehe. kelopak mata saya lebam lagi. tapi gigih pegi kerja. wellll pekerja terbaik memang mcm ini muahahahaha *dush

ok kain cotton yang saya pilih kali ni adalah warna kelabu eh coklat cair eh kelabu. ah poning acik. korang tengok la sendiri.

sekarang saya tengah menggila dengan kain cotton hohohoh

orang kata kalau nak buat baju kurung pakai kain cotton, sebelum hantar jahit, kena basuh dulu kain tu. sebab kain cotton ni akan mengecut. so kalau kita hantar terus buat baju. lepas tu pakai. lepas tu basuh. nanti dia kecut lepas tu mengecik. takut kang tak muat.

fakta tu saya tak tahu la betul ke tidak. ni orang cakap la. sebab cotton ni dengan cotton ni yang saya beli sebelum ni, saya pun tak cuci terus hantar jahit. tak perasan pulak dia mengecut ke apa. hehehehe

tolong betulkan fakta saya kalau saya salah ye.

harga dia RM50, beli dekat mekchu je. dia bawak kawan dia jual. bayar pun belum lagi ni. hehehehe

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

makdara terdiva said... [Reply to Comments]

semua org gila cotton skrg ni termasuklah saya..huhu!

viruspadu said... [Reply to Comments]

a ah kan
asal cotton je semua rebut.

letak habis
letak habis

fuh

m'Z faRa.. said... [Reply to Comments]

kak jemah..cotton biase dye x mengecut la kak...yang mengecut 2 kain cotton jenis viscose...itu mmg gile mengecut...huhuhu...btw,kalo kak jemah nak cotton yg chantek2 n murah2,ajak ah incik laloque g jalan tar..kat arked yg bnyak jual kain 2...sepasang leh dapat dalam rm25..mmg gile la nanti...

viruspadu said... [Reply to Comments]

en.laloque suka baca komen. harap2 dia baca komen fara, lalu membawa isterinya ini pegi wuhuhuhuh

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

kalau en.laloque bawak kak vp pegi boleh la kirim

pink2 saja

ahahha

rynas said... [Reply to Comments]

wah kulit Jemah licin, putih berseri apa rahsianya???

viruspadu said... [Reply to Comments]

wanie,
ye aci aci. tp bila la agaknya dia nak bawak

rynas,
rahsianya rahsia kekeke. takde la. edit je tu

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

warna kelabu kot vp...xtau plak kene bsuh dulu br jahit..skrg baru tau..thanx

m'Z faRa.. said... [Reply to Comments]

hahaha..ape lagi incik laloque..sile lah bawak kak jemah pegi yek...ekekek...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^