Follow Viruspadu

Thursday, June 17, 2010

at taska

saya telah mengishtiharkan hari ni sebagai hari cuti sempena besday anoi ke satu tahun. jadi boleh beratur dekat kaunter depan amik mc. muahahahaha tak kelakar ok dush!

ini kek hantar dekat taska tadi. best sebab dapat murah. jadi member terus dapat 50% diskaun. terbaik ah. so daripada RM59 dpt bayar separuh je la.


pegi hantar kek cepat2. snap2 gambar je terus blah. budak2 lain ada dekat tingkat bawah makan nasi. malas nak kacau budak2 makan.


nisa, kak shasha, jemah dan anoi. mcm adik beradik tak kitorang hahahahahaha. hahahahahahaha eh apsal rasa macam nak gelak lagi ni hahahahahaha. ok boleh lempang budak jemah sekarang. ada hati mcm adik beradik dengan budak2 tecit hahahahaha.


tu semua lakonan je tu. jangan terpedaya sangat.

ok dah.

anoi konfem blur. apakebendalah dorang ni asik beli kek makan kek. tak paham haku! hahaha.

terima kasih korang yang buat special entry utk anoi. terharu sangat
- http://miss-niera.blogspot.com/2010/06/happy-belated-birthday-anoi.html
- http://dyazaraa.blogspot.com/2010/06/happy-birthday-anak-anaku.html

siapa yang ada buat special entry utk anoi bagitahu saya ek. seronok pulak saya baca hehehe.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

cantik kek dia purple lagi...hepy birthday anoi..muah muah muah

miss mumun said... [Reply to Comments]

halamak.. mumun tros jd malu.. tenkiu2.. hihi.. sori eh anoi.. present takder, kak mumun xkeje lagi.. hihi

viruspadu said... [Reply to Comments]

hanim,
kek blueberi kot. tak rasa pun. main belasah beli je tadi.

mumun, hehehehehehe takpe takpe. takyah malu. nanti saya pun malu jugak. saya ni cepat berjangkit :)

nenekrock said... [Reply to Comments]

eeehhh sama dgn kek birth omak den mggu lepas haha...mcm dodol kan blueberi atas tuh hahaha

viruspadu said... [Reply to Comments]

hikhikhik sama ek. mcm berjanji lak kito

ratna said... [Reply to Comments]

dah pun setahun anoi yer.. sekejap jer masa berlalu..

Rina (◕‿◕)✿ said... [Reply to Comments]

hepi besday anoi!! comelll

Big Momma said... [Reply to Comments]

hepi besday buat anoi...!!

dd dudu said... [Reply to Comments]

rasa macam baru semalam akak announce dlm blog akak pregnantkan anoi ;p

ekekeke cepat je masa berlalu :)

hepi besday anoi dari kak dd dudu.. mmuahxx sayang siket =)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^