Follow Viruspadu

Wednesday, June 09, 2010

cuci-cuci mata at reebonz :)

hehehe

nak beli macam kemampuan tu takde la lagi kan. pada saya, huh mahalnyaaaaaaaaaaaaaaaa. so simpan utk jadi impian masa hadapan hehehehe

saya siap dah register lagik kan, semangat ok. kalau jadi ahli terus dapat diskaun.


cepat korang hehehe. ada lagi beberapa jam kekeke






hehehehe layan cuci-cuci mata. mana tahu satu hari nanti jadi kenyataan gitu kan

erm. korang nak regiter jadi member jugak silakan

klik sini :) REEBONZ

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^