Follow Viruspadu

Wednesday, June 09, 2010

geram betul budak ini

nisa suka sepah-sepah barang

lepas tu hilang

lepas tu panik mama dia mengamuk. nasib la ko nisa dapat mana garang ni

"cepat nisa, mana dia, carik carik"
"kakak lupa"
"cari duluuuuuuuu"
"ohhhhhhhhh toodlesssssssssssssss"

hahahaha
boleh pulak dia jerit oh toodles, dia ingat ini mickeymouseclubhouse ke. cis hahahaha

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

Sue said... [Reply to Comments]

hahaha.. so kiut. barang misteri mouseketur..

ieyka02 said... [Reply to Comments]

ahhahhhahaahha..klaka la nica nie..pew yg hilang tue kak vp...adoiillaa..tergelak jap ngn nica nie....

Hariq-Sha said... [Reply to Comments]

hahahahhahaha...adoiyaiiii nisa~~

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

hahaha comel

NUR AIN ZULAIKHA said... [Reply to Comments]

macam tul nica ni..
comel je..
huhu
=)

viruspadu said... [Reply to Comments]

kan korang kan,
tak terfikir dia nak buat kelakar mcm tu

geram tp nak gelak hahah

Sellynna said... [Reply to Comments]

haha.. tak tercapai dek akal..

mesti nak marah pon tak jadik..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mesti xjd marah kan..he he he..lawaklah nisa..comel..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^