Follow Viruspadu

Wednesday, June 16, 2010

hampir cecah 6k

sekadar untuk rekod peribadi :) rekod peribadi yang menterperanjatkan saya semalam. mungkin ada orang rasa sikit ekeleh. tp pada saya wahhhhhhhhhh rasa nak senyum sampai ke telinga dah. hepi sangat. terima kasih semua.

lepas habis contest belkin. tanda penghargaan saya, nanti saya buat contest komen la. khas utk semua pembaca setia ku alololo komen senang kot. buat entry leceh sikit kan. bila tu tak tahu lagi lah mungkin masa saya bercuti kot. oh oh pemenang belkin dah ada dah. saya umum isnin pagi2 ok. pagiiiiiiiiiii jam 8 ke 9 ke 10 ke dia muncul. tungguuuuuuuuuu.

terima kasih semua

terima kasih daun keladi. jumpa lagi next entry :)
ceh pantun pulak dia

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

[z@ck] said... [Reply to Comments]

byk gila viewer..tabik tabik!
=)

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

congrats kak jemah....:)

deasa said... [Reply to Comments]

ni pengaruh iklan ni

nisa lupa buat gaya berrrrr

mffzone said... [Reply to Comments]

KONGSI TIPS BLEH ???

iCaLoVeZiE said... [Reply to Comments]

Jemah, tu no ic saya! :D
Boleh beli no ekor.hahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^