Follow Viruspadu

Friday, June 25, 2010

hasil kamera bling-bling





sesuai dilekat-letak sticker macam ni kalau kamera / henset dah calar balar dan usang la, kalau kamera /henset baru beli macam sayang jugak nak buat kan.

kos beli sticker adalah RM5 (pink) dan RM3 (gold)

amacam?

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

wahhh dah tercapai hajat mu kak nak ada bling2 macam xiaxue...hihihi

Mummy Dasy said... [Reply to Comments]

lawa ah tu kak..xde ah macam yg akak kabokan kat fb tu

zailamohamad said... [Reply to Comments]

cantiknya, beli kat mana bling2 tu??

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

Akak...saya pun dah terjebak dalam kegilaan nim..nak pi carik jugak bling bling tuhh...tertawan hatiku..~~ cewwah...

aKuSayangKo said... [Reply to Comments]

mana nak beli bling2 kak jemah????

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kak..bli sticker ktne..?? kt uma N rm8..mahal..10x pk taO..

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

wahhh dah tercapai hajat

deasa said... [Reply to Comments]

puan jemah

kat ne beli bling2 itu
m.e.n.a.r.i.k

shadowz said... [Reply to Comments]

akaakk..... banyak gile tampal!... terkejut saya tgk... ingat tampal cket2 je wat corak....

rupenya... "haa.. nak kau... abes sume aku tepek..."

hehehe... apapun... enjoy your bling2... :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^