Follow Viruspadu

Friday, June 25, 2010

Kegilaan yang menjadi-jadi

itu hari saya beli bling bling untuk henset :)

sekarang saya beli untuk kamera pulak

kamera pulak memang dah uzur sangat, calar sana sini. jadi memang seswaiiii gitu

tak sabar nak balik rumah. tak sabar nak bling-blingkan kamera. :)

nanti kalau berjaya, saya tunjuk hasil dia ok. kalau tak nampak hasil bling-bling dalam belog tu, paham-paham je la ye hehehehe. orang kerastangan memang macam ini :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mana nak cr bling2 nie yer?kat kedai mana yg ade?kalu kat kedai nk ckp mcm mana kalu nk beli bling2 nie?TQ

suzzsuzie said... [Reply to Comments]

bling2 nnti mesti comelkan kamera tu? x sayangke nk bling2kan kamera tu

shadowz said... [Reply to Comments]

hehe.... naseb la kak... akak slalu wat saya tergelak ble baca entry akak.. so, saya balas dendam la blek... hahaha

Saya ada petua nk kasik jadi.. akak draft dulu atas camera tu pakai pensel, nanti tampal ikut kesan pensel tu la... siiaapp... hehehe

(kalo x jadik, ajak je en.lalouqe ble camera baru... alaaa.. canon latest baru area 500... muahahaha... kene marah ngan en.lalouqe saya ni kang..)

HOn3YB33 said... [Reply to Comments]

hehee..menarikk..!! tertawan n menawan...sokka..!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^