Follow Viruspadu

Thursday, June 17, 2010

Kongsi Pengalaman

Dah lama saya stop ruangan KONGSI PENGALAMAN dalam belog kan.

jadi siapa2 yang teringin nak kongsi apa-apa je pengalaman di blog saya, sila lah hantar emel pengalaman anda di viruspadu@yahoo.com

Pengalaman yang ada pengajaran la seelok2nya. cerita yang ada hepi ending ke sad ending ke. tak kisah. janji ada pengajaran yang kita boleh kongsi bersama. atau mungkin kita penah buat salah lepas tu kita sangat menyesalinya. lalu nak share bersama reader :)

saya sangat mengalu2kan pengalaman korang :)

Ruangan Kongsi Pengalaman sebelum ini:

1-Kongsi Pengalaman -Breastfeed (update)
2-Kongsi Pengalaman -Parenting

3-Kongsi Pengalaman -Parenting Breastfeed
4-Kongsi Pengalaman -Breastfeed

5-Kongsi Pengalaman -Breastfeed
6-Kongsi Pengalaman -Breastfeed

7-Kongsi Pengalaman -Breastfeed
8-Kongsi Pengalaman-Usaha Mendapatkan Anak
9-Kongsi Pengalaman- Ranjau Kehidupan
10-Kongsi Pengalaman- Ingin Menjadi Ibu
11-Kongsi Pengalaman - Mengandung
12-Kongsi Pengalaman-Breastfeed

13-Kongsi Pengalaman-Parenting
14-Kongsi Pengalaman-Pengalaman Mendapatkan Pekerjaan
15-Kongsi Pengalaman-Naluri Keibuan
16-Kongsi Pengalaman-Breastfeed
17-Kongsi Pengalaman-Kesunyian

18-Kongsi Pengalaman-Breastfeed
19-Kongsi Pengalaman-Oh Ibu Mertuaku
22-Kongsi Pengalaman-Wahai Ibu Mertua
23-Kongsi Pengalaman-Al Fatihah Untuk Hana Humairah
hantar emel pengalaman anda di viruspadu@yahoo.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza






Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^