Follow Viruspadu

Sunday, June 13, 2010

pink syria

setelah mendapat kata-kata semangat dari korang :)

saya pun telah gigih beli tudung syria. dan pilihan pertama harus la fink kan. wah not bad ha. notbad :)


mata kuyu :)

ini pun jenuh ejas depan cermin ni :p



saya beli dekat terminal one.

harga dia RM15.

so siapa muka bulat takyah risau pakai tudung syria ok. saya dah terai. memang akan nampak bulat jugak sikit. tp kena pandai ejas la. saya tak tetas pun anak tudung tu. cuma saya tarik ke depan sikit je.

ok cubaan tudung syria yang pertama. :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

11 komen[s]:

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

wahhhhh anggun sih....nak p beli gak la tudung syria ni...

Chika Chika said... [Reply to Comments]

cantik!
muka sesuai je saya tengok.
:)

kain_sari said... [Reply to Comments]

akak cantiklah...
lagi2 warna pink..
betul ke akak...muka bulat leh pakai..
syer pow muke bulat...;p

Asiah Termizi said... [Reply to Comments]

cun lah akak. hehehe.

viruspadu said... [Reply to Comments]

Kancilbiru
ha sila beli :p

Chika Chika
akak beli tgk jenis kain. kalau lekap tu akak rasa mcm tak sesuai je dengan muka akak :p

kain_sari
ikut pengalaman tu, rasanya ok kot. cuma kena kedepankan sikit

Asiah Termizi
ye mmg tudung tu cun hehehe

Azleen said... [Reply to Comments]

sangat cantiklar VP !!!

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

cantiklah vp...sesuai jer ngan vp..wpun vp kata sesape muka bulat xyah risau..yp sy takut jgk nak cube tudung nie...he he he..xpe nnti2 sy cube kalu ade keberanian..

eYra said... [Reply to Comments]

yea...akhir nya k.jemah dah try tudung syria...

memamng cntik k.jemah memakai tudung syria tmbh2 pink color gitu

kak moon said... [Reply to Comments]

one word only...

gorgeous :)

missR said... [Reply to Comments]

lawa laa kak jemah hik3

-eLyNhere- said... [Reply to Comments]

haaa kan dah kate akak pakai ape pun cantik! eh tp kaler tu mmg cantik btol la.. menjeles pulak tgk.. kat sini xjumpe plak kaler camtu... huhu.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^