Follow Viruspadu

Sunday, June 20, 2010

Sundae

Susu anoi nisa dah habis

dalam perjalanan pulang dari rantau ke seremban, budak2 dah tido, jadi singgah tesco, en.laloque sorang je keluar, saya tunggu dalam kereta jaga anak2 dah tido

teringin nak makan sundae mcdonald, tp phone abis bateri, em camne ek

bila en.laloque sampai2 kereta dengan susu, terus saya tanya

"tak dapat ke mesej mama?"
"ha ye ke, hantar sms ke, tak perasan pun"
"............."
"eh takde sms pun"
"memang la ma takde hantar pun"
"habis tu?"
"mama cakap dalam hati je tadi hahahahaha, ingatkan papa dapat six senth tu"
"kah kah kah kah nak kena tempeleng hahahaha"

dapat bini macam ni memang kena sabar sikit :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

I n n z said... [Reply to Comments]

hehe ;)
comel nye kak vp ;)

C'MuNi@MuNi said... [Reply to Comments]

kah..kah..kah..poyolah ko mmah.

ArELeEz said... [Reply to Comments]

xpe2.. sbb sabar tu kan 1/2 dr iman. he3..

ieyka02 said... [Reply to Comments]

lawak eyh akk nie..sabo jew la abg laloque ngn akak tue..hehehehh

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

kak jemah ni memang ar........hahaahha

NUR AIN ZULAIKHA said... [Reply to Comments]

xpasal2 den golak sorang2 lam opis ni ha..
leh tahan songal eh kak Vp ni..
=p

elodea said... [Reply to Comments]

akak ni kelakar mcm kartun la...hehee..comel je..

psstt: saya silent reader yg dh x silent dh..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^