Follow Viruspadu

Saturday, July 24, 2010

2 or 3

semalam singgah beli susu.

SA tu tanya saya.

"akak dah masuk club mamintahapabendanamaclubntah"
"rasanya tak kot"
"anak akak ada berapa orang"
"3"
"yang paling kecik umur berapa kak?"
"setahun sebulan"
"akak tolong isi borang ni kak"

isi isi isi
nama = jemah
no fon = 012012012012
bilangan anak = 2
alamat = no x jalan yu. taman sukahati, somban

mesti SA tu konpius. dia salah dengar ke dia salah baca ni.



erm
kalau jawab 2, rasa bersalah
kalau jawab 3, jenuh nak menjawab.


Alesha tetap anak mama sayang. tetap anak sulung mama. tetap dalam hati mama.




Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

alahai sedihnya. takpe vp kena selalu igt anak ada 3 org supaya alesha sentiasa dalam hati. jgn sedih2 ye. yg comel ada 2 org lagi tu utk jaga mama di dunia ini

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

xpe vp..yg mana rase penting vp jwb jelah 3..yg saje suka2 mcm isi borang tu buaty jelah 2...kene ikut situasi jgk vp..Sy rase arwah alesha faham..jgn sedih2 ok..

oli said... [Reply to Comments]

3!!!

Arin said... [Reply to Comments]

al fatihah untuk arwah alesha..termeleleh air mata ni baca entry ni..

Leen said... [Reply to Comments]

Tersentuh saya baca entry ni..

Liza said... [Reply to Comments]

vp, everytime you mentioned nama arwah, liza yg trasa sgt sedih, takpe, you are the mom, 2 atau 3 does not really matter. asal vp tau, org lain tu biar jer lah. letak 3 nanti byk lak nak kena jawab and nanti vp sedih lak.

nino said... [Reply to Comments]

sama macam akak
bila org tanya adik bradik berapa
akak jawab 5. yang dua bawah akak dah meninggal. yang berdua tu tetapi dihati dan akak anggap dorang masih ada tapi duduk jauh jauh jauh jauh sangat

MieZa said... [Reply to Comments]

akak jawab 3 tapi lg satu simpan..
mcm mama sy selalu jawab..
klu org yg phm, dia akan paham..
tp yg tak phm tue pnt nk explain..huhu

nasaoji said... [Reply to Comments]

jwb aje 3, klu sa tu wat muka kompius, akak senyum ajer.. ;)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^