Follow Viruspadu

Thursday, July 08, 2010

7 7 2010

Alhamdulilah. bila kita suka sesuatu. dan kita buat dengan tekun minat dan sabar. Apabila ianya bersatu dengan jiwa :) Alhamdulilah ianya memberi pulangan yang tak disangka-sangka. Yang tak tercapai dek akal sebelum ni. Yang tak pernah terfikir juga.

Terima kasih :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

kojah said... [Reply to Comments]

wahhh kelasss kak i love nuffnang!!

sure lagik masyukkkkkkkkk!

;)

aiDieNa said... [Reply to Comments]

Tu lar pasal.. dapat p tengok screening Eclipse eak??

Zack ~ 'A said... [Reply to Comments]

wahhhhh kak jemah... hikkk.. tumpang happy atas kurniaan yg i2 tu.. weee.. :)

♥Hernee Nazir♥ said... [Reply to Comments]

alhamdulillah rzki berkat usaha yg gigih..

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

nak badge tu satu..tak pernah dapat badge nuffnang :(

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tahniah vp..masti ,ayuk lebatkan..alahmdulillah..dah rezeki vp..boleh beli beg coach..:)

kolakolakila said... [Reply to Comments]

kak jemah tgk kat cineleisure mlm td ker???? nampak gak kaunter nuffnang kat sana....saya pergi jugak, tapi saya tgk kat bilik platinum cineleisure...under group twilightbest.... ;)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^