Follow Viruspadu

Thursday, July 01, 2010

7 ke 8

saya leka taip sms, en.laloque jalan dah kedepan.

"sampai hati papa, baru 8 tahun kawen, dah jalan kedepan tinggalkan mama"

"eh, lapan ke, 7 la"

"eh baru 7 ke"

"yelah kalau 8 tahun, lagi jauh kedepan hahahahaha" gelak sambil larikan diri takut kena pukul

"kuang hajar kauuuuuuuuuu" kelepekkkkkkk kena pukul.

hahahahahaha siot betul.

kalau dulu saya cakap mcm tu mesti en.laloque mcm tensen lalu berkata, "tak, mana ada, papa kan kaki panjang bla bla bla" siap ekplen bagai. padahal saya gurau-gurau je.

sekarang dah terer dah hahhahahaha kelakar lak rasa.

siap kau tido luar. ceh tetiba.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

A.I said... [Reply to Comments]

aku dah 12 thn. brani la dia tinggalkan aku kat blakanggggg..ha try la kalau x takot!!! - tetiba ;P

sape soh kau ralit bersms. kan dah kene tinggal..keh keh

lily lotus said... [Reply to Comments]

haha..tau takut :P

RieNa said... [Reply to Comments]

hahahahaha!!geli tali perut saya gelak.

en laloque kelakar ah sejak 2-3 menjak ni.

dah 7-8 tahun kawen tp mama tak besar2 lagi. kah kah kah kah kah!!!

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

lagi jauh tu yang tak tahan tu..selalu kena tinggal :P

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

he hehe...haah lah en laloque dah pndai gurau2lah skrg..dah pndai kenekan vp balik..he he he..

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

hoho..da pndai mlawak en laloque skg..ade kemajuan...

Jiejah @ Iza said... [Reply to Comments]

tu 7-8thn , kalau 17-18thn ?
eekekekkeeee sorang dah sampai JB,sorang lagi still kat somban hahahahaha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^