Follow Viruspadu

Friday, July 16, 2010

Aktiviti Petang Tadi

Taknak tulis apa-apa. nak letak gambar je :)






sekian,
Kakjemah yang pendiam sangat :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

Zack ~ 'A said... [Reply to Comments]

adeiii, tak biasala ble kak jemah jadik pendiam.. rasa mcm nak pengsan 50 saat.. hahaha :PPP

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

pendiam lah sgt kan....i xbiasalah ngan vp yg pendiam nie..we want more we want more...he he he

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to Comments]

seronok petang2 hari layan anak main kat playground...tp tak best arr bila vp tak mencoret......hu hu hu

nisa nampak dah besar sungguh...dah nampak lebih matang berbanding usia dia....

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

kak jemah terlalu pnt shingga kan tiada kata2 nk terucap..ehehehe

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

alooo sepi plak bile kak jemah pendiammmm


tp anoi sangat comel la!! sebijik klon apaknye :)

rynas said... [Reply to Comments]

anoi nampak cam budak besar jer..ker mmg dia besar???

nasaoji said... [Reply to Comments]

syoknyer layan keletah anak2..

eh, kak, berbaju kurung melayan tu, idok basah ke ketiak?.. ;)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^