Follow Viruspadu

Friday, July 09, 2010

Bubur Durian Makan dengan Lempeng

kalau anda tengah lapar. tidak direkemen utk teruskan membaca entry ni cececece

bubur durian mekchu bawak, lempeng pejal bawak kot tak pasti, roti pulak hazry belanje pun tak pasti betul ke tak. sebab fungsi kak jemah adalah bedal sajalahhhhhhhhh hahaah

sebenarnya ini adalah pestaim kakjemah jumpa lempeng bolat2 mcm ni. bentuk macam ni khas untuk makan dengan bubur durian. berdebar-debar nak rasa hehehe poyo!

lempeng

bubur durian yang super yummy


mekchu takde, dia hantar omak eh gi spital, capogrande pun takde. bizi kemain bonar. jadi tinggal saya dengan m-g je la. makan siap lepak bilik mekchu sebab bilik dia ada meja kosong. sejak mr.kup dah naik pangkat mekchu dah takde rumet dah. jadiiii mari kita lepak bilik dia sampai pengsan muahaha

erm macam mana rasa dia?
korang rasa lempeng tahu kan. haaa takde la beza. memang lempeng tetap lempeng di hati. rasa bubur durian pun totap sama. tapi bila makan sekali. saya rasa pelik. mungkin tak biasa kot.

makan bubur durian dengan roti jugak terbaik ok


tengok dia makan. hahahahaha. yelah tahu! sedap sangat eh kakjemah


tembammmmmmmmmm :p

terima kasih kepada semua pemberi sumbangan. banyak pahala korang hari ni :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

Budak Lurpak said... [Reply to Comments]

oo akak jemah, muka akak macam abby abadi la.. hikhikhik

Nanak said... [Reply to Comments]

oh,sedapnya...

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

sedap tu bubur durian tp xpernah mkn ngan lempeng...

mekchu said... [Reply to Comments]

sama sama kasih.. nak bwk buah durian byk yg x elok.. di tebuk tupai katanya..
meja mr.kup tu mmg khas utk makan2.. hahaha..

emy/mamasuri said... [Reply to Comments]

oh sedapnyer.......

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

aduh..tgk kak jemah mkn doyan trus teringin ni...dush3...

emaduel said... [Reply to Comments]

alololo..ngidam pengat durian **tiba-tiba**

oneyani said... [Reply to Comments]

cam best je lempeng bulat itu..yani pon baru je makan pulut doyan..hihi

noor akma mohd razali said... [Reply to Comments]

adoaiiii..terliuqnya..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^