Follow Viruspadu

Monday, July 19, 2010

cikek

Kitorang naik tangga sama-sama mama nisa anoi. Papa kat luar keluarkan barang2 dalam kereta.

Nisa menang, dia sampai dulu.

"kalau nak lalu bagi cikek dulu"

apa la nisa ni, nak cekik2 orang pulak dulu. saya pun hulurkanlah leher saya bagi dia cekik. bukan senang nak jadi ibu penyayang lagi angelic ni uolssssss

"bagi cikek dulu" ~sambil hulur tangan

"ha cepatla cekik" ~mama sape la angelic sangat ni hahaha

"cikek la kakak cakap cikekkkkkkk"

"apooooooooo"




oooooooooooooooooooooo tiket kahhhhhhhhh hahahahahahaha

sori la nisa, telinga mama ni kena servis sikit hahahahaha.

tekanan nisa dapat mama macam ni. badan dah penat la katakan, so telinga pun dengar tak dengar je. (ayat cover)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

@yue said... [Reply to Comments]

atoi kak jemah,
yg sy igt..cikek=ciskek!
haha!

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tiket jd cikek....nasib nisa xbengang vp..nisa kan pndai bengang2 nie..he he he...comel..

Mya said... [Reply to Comments]

tiket jadi cikek he he

http://blogmaya.com

juelee said... [Reply to Comments]

hahah adoi hai nisa nisa.. ku pikirkan apa la cikek tu..

sab said... [Reply to Comments]

word apoo tu yg mahal.. :)

nasaoji said... [Reply to Comments]

memahami bahasa anak2.. ;)

a's said... [Reply to Comments]

boleh pulak kak vp nak kasi nisa cekik akak.ibu mithali ni!

btw,comel je nisa ni







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^