Follow Viruspadu

Thursday, July 15, 2010

Deting :p




full story nanti-nanti.

perut kenyang amek ni. en.laloque sangat bijak order ayam separuh tadi. gila kau. dua orang makan ayam separuh. tapi habis lak tu. canne? nampak sangatttttttt kuat makan laki bini ni kan.

sengkak!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

~♥ iella ♥~ said... [Reply to Comments]

kuat makan tak pa selagi tak mambazir... murah rezeki laki bini..hehe

LaLaLOLa said... [Reply to Comments]

kak jemah adekah sudah beli kemerel baru maka gambarajah jadi tidak enjelik lagi? air sirap itu menyelerakan... mane gambar ayam satu perdua ekor?

nasaoji said... [Reply to Comments]

membazir amalan syaiton nirajim la kak... ;)

peh tu, ngeluh tang perut yer.. ;)

sya_zazoo said... [Reply to Comments]

bila la nak deting cam gini?;(

MieZa said... [Reply to Comments]

ayam kecik ok apa...~lallaa~

n.a.j said... [Reply to Comments]

cute aja gelas air limau n gelas sirap limau itu berdating..ekeke....

lovely couple!!

Hasney said... [Reply to Comments]

hi3...couple yg ngalahkan tok K ngan Tin Ti..he3







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^